تهران همچنان بارانی است

کارشناس سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور طی روزهای آینده را تشریح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده، گفت: امروز در مناطقی از شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی در جنوب غرب و همچنین نیمه شمالی کرمان و فارس افزایش ابر و رگبار پراکنده و وزش باد شدید داریم.

وی ادامه داد: فردا با ورود سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب بارش آغاز شده و به تدریج سواحل دریای خزر را نیز در برگرفته و برای بعد از ظهر دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های البرز، قزوین و تهران نیز بارش باران رخ می‌دهد.
گودرزی با بیان اینکه پنج شنبه گستره فعالیت این سامانه سواحل دریای خزر، شرق و مرکز کشور را در بر خواهد گرفت، تصریح کرد: برای پنج شنبه در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار باران داریم.

وی ادامه داد: از امروز تا فردا با توجه به فعالیت طوفان حاره‌ای در شرق دریای عمان سواحل دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهد بود.
گودرزی با بیان اینکه تهران امروز در برخی ساعات بارش پراکنده باران را خواهد داشت گفت: بیشینه دمای ۱۲ درجه پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: ورزقان با دمای یک درجه زیر صفر خنک‌ترین و پارسیان در جنوب کشور با دمای ۳۹ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید