بازیکن پرسپولیس مصدوم شد

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز دوشنبه را از ساعت 11 و 30 دقیقه آغاز کرد. این تمرین بعد از جلسه آنالیز انجام شد و از جمع سرخپوشان وحید امیری تمرین اختصاصی داشت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،  تمرین امروز دوشنبه پرسپولیس از ساعت 11 و 30 دقیقه آغاز شد و این امر پس از آن بود که کالدرون یک جلسه فنی با بازیکنانش داشت. تمرین در سالن بدنسازی آغاز شد و پس از آن، سرخپوشان وارد زمین چمن مجموعه شهید کاظمی شدند تا ادامه تمرین را در حضور هواداران و نمایندگان رسانه‌ها انجام دهند.

امروز با وجود هوای بارانی تهران، حدود 200 تماشاگر در محل تمرین حاضر بودند که اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند.

تمرین امروز در زمین چمن با پاسکاری ترکیبی و فشرده شروع شد. پس از آن، تمرینات تاکتیکی برای انتقال توپ و اجرای حمله، همچنین دفاع برابر آن در دستور کار بود. این تمرین در دو فاز با دو روش متفاوت انجام شد که در جریان آن، در مواقعی که لازم می‌شد، کالدرون تذکراتی را به بازیکنان می‌داد.

امروز همچنین وحید امیری تمرین اختصاصی خود را انجام داد و قرار است فردا در تمرینات گروهی حاضر شود. مهدی عبدی هم در اواسط تمرین از ناحیه زانو مصدوم شد و با حضور کادر پزشکی، از ادامه تمرین منع شد. وی برای بررسی‌های پاراکلینیکی اعزام گردید تا تشخیص دقیق درباره آسیب‌دیدگی او صورت پذیرد.

دیدگاه تان را بنویسید