فرکی: مقابل پرسپولیس خفیف باختیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن، حرفش را تیمی بهتر از نظر بازیکن توصیف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حسین فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: وقتی به جدول نگاه می‌کنیم جایگاه ما و ذوب آهن واقعی نیست و جای ما اینجا نیست. هم ما و هم ذوب‌آهن دو تیم خوب در لیگ هستیم. اتفاقاتی که رخ داده منجر به این شده که جایگاه خوبی نداشته باشیم. بازی فردا به همین جهت برای هر دو تیم مهم است. ذوب آهن از نظر مهره از ما کامل‌تر است. آنها در هر بازی تعویض‌هایی انجام می‌دهند که تفاوت زیادی با هم ندارند. سه تیم کامل در مجموعه ذوب آهن هست. ما بازیکنانی را داریم که خیلی جوان هستند.

او ادامه داد: امیدواریم در آینده بتوانیم جبران کنیم. با توجه به اینکه ما هوادار نداریم فکر می‌کنم بازی فردا بدون هر گونه حاشیه برگزار می‌شود. امیدوارم فردا یک بازی حساب شده را ببینیم. ما به دنبال سه امتیاز هستیم.

او ادامه داد: گاهی وقت‌ها اشتباهاتی رخ می‌دهد که بیشتر به ضرر ما بوده است. این هفته یک ضربه ایستگاهی زدیم و برابر پرسپولیس به گل مساوی رسیدیم. در بازی با پرسپولیس حق ما باخت نبود. تا این لحظه توانسته‌ایم فقط از ۱۵ بازیکن استفاده کنیم و از هشت بازیکن دیگرمان نتوانستیم استفاده کنیم. کمی در این بخش دست ما بسته است. نسبت به عملکردمان نتوانستیم امتیاز لازم را به دست بیاوریم. پنج امتیاز از هفت بازی ما را خوشحال نمی‌کند. همه تایید می‌کنند که تیم ما خوب است و بازی خوب و روانی در همه مسابقات ارائه کرده است. از جمله بازی برابر پرسپولیس که انتظار داشتم در نیمه اول نتیجه می‌گرفتیم. در انتهای بازی پیش‌بینی می‌کردم بازی را ببریم ولی باز هم یک اتفاق و کوتاهی از جانب بازیکنان ما منجر به دریافت گل دوم شد. متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. ما مقابل تیم بزرگ پرسپولیس بازی کردیم و خفیف باختیم. البته این توجیهی برای ما نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید