پرسپولیس عذر مهاجم برزیلی را می‌خواهد؟

پشت پرده حضور فیکس براندائو مقابل پیکان

براندائو به دلایلی خاص مقابل پیکان در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، حضور متوالی جونیور براندائو در ترکیب پرسپولیس نتقادهای فراوانی به دنبال داشته. مهاجم برزیلی نه تنها گل نمی‌زند بلکه موقعیت‌های فراوانی هم از دست می‌دهد. او با رقمی 550 هزار دلاری به عضویت پرسپولیس درآمده و همین مسئله در کنار بازی‌های ضعیف بود حتی خشم بازیکنان پرسپولیس را به همراه داشته است.

item_720

در مورد براندائو اما یک اتفاق جالب رخ داده. خیلی‌ها تصور می‌کردند بعد از نمایش‌های ضعیف او در هفته‌های قبل، گابریل کالدرون از این مهاجم در ترکیب اصلی و مقابل پیکان استفاده نمی‌کند. این اتفاق اما رخ نداد و باز هم دیدیم که براندائو در ترکیب اصلی حضور دارد. اینکه چرا کالدرون از براندائو در این بازی استفاده کرد دلایل ویژه‌ای دارد.

پرسپولیس+و+سپاهان_+جونیور+براندائو

با توجه به اینکه پرسپولیس باید بدون حضور تماشاگران و در ورزشگاه آزادی بازی می‌کرد، کالدرون یک بار دیگر به براندائو فرصت داد تا در ترکیب تیمش به میدان برود و از بحران گل نزدن عبور کند. کالدرون می‌دانست در روزی که تماشاگران حضور ندارند تا براندائو دچار استرس شود، شاید پای این مهاجم برزیلی به گلزنی باز شود که این اتفاق هرگز نیفتاد و باز هم شاهد یک عملکرد ضعیف از سوی براندائو بودیم. با توجه به انتقادهای اخیر احتمالا فرصت بازی کمتر به براندائو می‌رسد و در نهایت هم این مهاجم برزیلی در نیم‌فصل از پرسپولیس می‌رود. این را نزدیکان باشگاه می‌گویند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید