نتایج روز دوم از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال؛

صعود 5 پله ای استقلال با برد پرگل مقابل سایپا/ آتش بازی تراکتور در قائمشهر+ جدول

روز دوم از هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در ادامه بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های سایپا و استقلال از ساعت 16:50 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

عارف غلامی (9) و دانشگر (50)، وریا غفوری (68 - پنالتی) و سجاد آقایی (88) گل‌های استقلال را به ثمر رساند. غفوری با زدن پنالتی طلسم پنالتی نزدن‌های استقلال را شکست.

شاگردان استراماچونی با این پیروزی 9 امتیازی شدند و به رده هفتم صعود کردند و سایپا نیز 7 امتیازی باقی ماند.

ترکیب سایپا: احمد گوهری، روزبه شاه‌علی‌دوست، طاها شریعتی، امیرحسین حسین‌زاده، محمد شریفی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری( 70 - آرمان رمضانی)، معین عباسیان، عارف حاجی‌ عیدی، محمدرضا سلیمانی (82 - سیدمحمد مهری) و ابوالفضل جلالی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی (72 - فرشید باقری)، مهدی قائدی (78 - دیاباته)، وریا غفوری، داریوش شجاعیان (40 - سجاد آقایی)، محمد دانشگر و آرش رضاوند.

داور: اشکان خورشیدی

نیمه اول/ استقلال 1 - سایپا 0
دقیقه 9: ارسال ضربه کرنر داریوش شجاعیان را عارف غلامی با ضربه سر وارد دروازه سایپا کرد تا استقلال با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه 10: ارسال این بار از سوی بازیکنان سایپا با ضربه سر معین عباسیان همراه شد که سیدحسین حسینی به راحتی توپ را گرفت.

دقیقه 12: مهدی قائدی در نفوذ به محوطه جریمه سایپا می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما تعلل کرد و تصمیم به پاس دادن گرفت و در ادامه نیز پاس ارسالی به خود او نیز بی‌حاصل بود.

دقیقه 22: داریوش شجاعیان به دلیل اعتراض به داور اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 30: نفوذ محمدرضا سلیمانی می‌رفت که موقعیت خطرناکی برای سایپا ایجاد کند، اما ضربه او را حسینی گرفت.

دقیقه 32: شوت علی کریمی پس از برخورد به مدافع سایپا راهی کرنر شد.

دقیقه 33: روزبه شاه‌علی‌دوست پاس خوب هم‌تیمی خودش را می‌توانست در محوطه جریمه به خوبی شوت بزند، اما موفق نبود و توپ در اختیار استقلالی‌ها قرار گرفت.

نیمه دوم/ استقلال 4 - سایپا 0
دقیقه 50: باز هم ضربه کرنر استقلالی‌ها باعث شد دروازه سایپا از سوی دانشگر باز شود.

دقیقه 53: پاس خوبی به سلیمانی رسید که ضربه این بازیکن با فاصله کم از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 60: ضربه سر طاها شریعتی راهی به دروازه استقلال نداشت.

دقیقه 65: پاس خوبی در داخل محوطه جریمه به میلاد زکی‌پور رسید که توسط مدافع سایپا سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

دقیقه 68: وریا غفوری ضربه پنالتی را وارد دروازه سایپا کرد.

دقیقه 74: شوت سلیمانی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 88: توپ ربایی فرشید باقری و پاس او به دیاباته رسید که ضربه مهاجم استقلال را گوهری دور کرد و در ادامه سجاد آقایی توانست گل چهارم را به ثمر برساند.

سپاهان 2 - گل گهر سیرجان 0

تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان در چارچوب دیداری از هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه امام علی (ع) شهرستان سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به نفع تیم میهمان خاتمه یافت.

برای سپاهان در این دیدار سجاد شهبازز‌اده در دقیقه 28 و علی قربانی در دقیقه 1+90 موفق به گلزنی شدند تا این تیم 17 امتیازی شده و بازگشتی دوباره به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر داشته باشد.

تراکتور 4 - نساجی 0

روز دوم از هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز (دوشنبه) با دیدار تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد که این بازی با پیروزی 4 بر صفر شاگردان دنیزلی به پایان رسید.

گل‌های تراکتور در این بازی را میمبلا در دقیقه 52، ساسان انصاری در دقایق 61 و 63 و سوگیتا در دقیقه 85 به ثمر رساندند.

قضاوت دیدار نساجی مازندران - تراکتور تبریز بر عهده موعود بنیادی‌فر بود. او در این دیدار به محمد میری و مجتبی بیژن از نساجی و ساسان انصاری، میمبلا و سعید مهری از تیم تراکتور کارت زرد نشان داد.

تراکتوری‌ها با پیروزی در این بازی 17 امتیازی شدند و موقتاً و تا مشخص شدن نتیجه دیدار تیم‌های گل‌گهر و سپاهان به صدر جدول رده‌بندی رسیدند. شاگردان دنیزلی همچنین در این بازی توانستند برای هفتمین بازی پیاپی دروازه تیم‌شان را بسته نگه دارند.

قضاوت این دیدار برعهده جواد رحیم‌زاده بود که این داور به مهدی کیانی از سپاهان و مهرداد عبدی از گل‌گهر کارت زرد نشان داد. او همچنین محسن طرحانی از تیم گل‌گهر سیرجان را در دقیقه 3+90 از زمین اخراج کرد.

ذوب آهن 0 - شهر خودرو 1

دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد در مهم‌ترین دیدار هفته هفتم از ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند که توانستند با برتری یک گله برابر میزبان خود، هم‌چنان در تعقیب سپاهان و تراکتور باشند.

تک گل این دیدار را امین قاسمی‌ نژاد روی پاس زیبای سروش رفیعی در دقیقه ۴۲ وارد دروازه محمد باقر صادقی کرد.

شهرخودرو با این پیروزی، ۱۶ امتیازی شد و در جایگاه سوم باقی ماند. ذوب‌آن نیز بدون برد و ۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۶ تیمی مسابقات باقی ماند.

نفت مسجد سلیمان 1 - شاهین شهرداری بوشهر 0

 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از ساعت 17 امروز (دوشنبه) در آخرین دیدار هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف شاهین شهرداری بوشهر رفت که این دیدار با پیروزی یک بر صفر نفتی‌ها خاتمه یافت.

پیام ملکیان در دقیقه 73، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا شاگردان مهدی تارتار در ادامه روند درخشان خود، به رتبه هفتم جدول صعود کنند. نفتی‌ها تاکنون شکستی در  این فصل متحمل نشده‌اند و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نیز صعود کردند. شاهین هم ششمین شکست فصل خود را متحمل شد و با یک امتیاز، در انتهای جدول لیگ برتر باقی ماند.

جدول رده بندی تا پایان هفته هفتم لیگ برتر نوزدهم؛

65

دیدگاه تان را بنویسید