قلعه‌نویی: سپاهان از شرایط آرمانی دور شده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: گل‌گهر خیلی با برنامه بازی می‌کند، تیم بسیار خطرناکی است هر چه شناخت داریم از زمان وینگو است آقای جلالی احتمالا تغییراتی داده در نهایت امیدواریم بازی خیلی خوب باشد و از بازی لذت ببرند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ امیر قلعه‌نویی امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشحالم که یکبار دیگر به استان کرمان آمدم، جایی که خاطرات خیلی خوبی دارم روزی که از تیم ملی آمدم مس کرمان خدا کمک کرد از تیم مس کرمان دوران احیای مربیگری خود را دوباره شروع کردم از این بابت خیلی خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: تشکر می‌کنم از کسانی که برای سیرجان زحمت می‌کشند از میهمان‌نوازی آنان تشکر می‌کنیم جای بسی خوشحالی است خیلی خوشحالم در سیرجان هستم امیدوارم دفعه دیگر که آمدیم پیست اسکیت و سالن چندمنظوره خود را درست کنند.

وی عنوان کرد: اگر آقای جلالی چند سال اینجا بماند از نظر نگرشی و نوع فوتبال، تیم گل‌گهر و سیرجان تغییرات خیلی بزرگی خواهد داشت و یقین دارم و امیدارم این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: در شرایط خیلی خوبی بودیم که تعطیل شدیم، تیم گل‌گهر هم دو سه بازیش را آنالیز کردیم، تیم بسیار خوب و با برنامه و سختکوشی است امیدوارم یک بازی خیلی خوب و منطقی باشد، امیدوارم چمن زمین اجازه دهد که بشود یک فوتبال خیلی خوب انجام داد.

قلعه‌نویی گفت: گل‌گهر خیلی با برنامه بازی می‌کند، تیم بسیار خطرناکی است هر چه شناخت داریم از زمان وینگو است. آقای جلالی احتمالا تغییراتی داده است. در نهایت امیدواریم بازی خیلی خوب باشد و از بازی لذت ببرند، تیم ما شرایط نسبتا خوبی دارد از شرایط آرمانی دور شده به خاطر تعطیلات.

وی تصریح کرد: تیمی بستیم برای سه تا جام، چهار بازیکن بزرگ دارم ولی بازیکنان دیگر می‌توانند جای آنها را پر کنند، هدف اول این است که گل نخوردند و هدف بعدی کسب سه امتیاز است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان داشت: من و امثال آقای جلالی فوتبال را به خاطر قشنگی‌هایش می‌بینیم چند تا مربی هستند دست به هر کاری می‌زنند، با همه مربیان رفیقم و به همه احترام می گذارم، استاد جلالی هم جای خودش را دارد با ایشان هم بازی بودیم و از همدیگر شناخت داریم.

قلعه‌نویی در خصوص حواشی پرواز سپاهان عنوان کرد: توقع ما این بود که در سیرجان پرواز بنشیند ولی هر کس ادله خودش را دارد نامه‌ای که زده بودند گفتند باید شاخص‌های امنیتی لحاظ شود ولی ظاهرا دو مورد نشده بود این طور که من اطلاع دارم، مسئول فرودگاه سیرجان حتما دلایل خودش را دارد و صحیت‌های مدیر رسانه جای تعجب دارد و امیدوارم عجولانه صحبت نکنند توضیحات را هواپیمایی ماهان داد.

وی افزود: برخی‌ می‌خواهند هر جور شده در چرخه باشند ولی ما وظیفه داریم وقتی یکی از ما بزرگتر است به او احترام بگذاریم، اخلاق و معرفت در فوتبال ما سه چهار سالی است که کمرنگ شده اما مربیان قدیمی چراغ را روشن نگه داشتند و خرده هم نمی‌شود گرفت، البته خیلی کم هستند انشاءالله به سمتی برویم که از قشنگی فوتبال لذت ببریم، فوتبال برد و باخت دارد و در همه جای دنیا است.

 

دیدگاه تان را بنویسید