قرعه سخت میرهاشم حسینی را حذف کرد

تکواندوکار ایرانی با شکست برابر حریفی از کره‌ از ادامه مسابقات بازماند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2019 با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در "صوفیه" بلغارستان آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.

در وزن منهای 68 کیلوگرم میرهاشم حسینی تکواندوکار آذربایجان‌شرقی با اقتدار و با نتیجه باورنکردنی برابر دارنده مدال برنز بازی‌های پان امریکن  2019 به برتری رسید.
وی در مرحله یک شانزدهم نهایی هروان منگیو از کشور کانادا رفته و با برتری 48 بر 18 به پیروزی رسید. این مسابقه در راند دوم و زمانی که اختلاف امتیازات 2 تکواندوکار به بیش از 20 امتیاز رسید، به سود نماینده ایران به پایان رسید.
میرهاشم حسینی در دور دوم به مصاف کارل نیکولاس از کشور آمریکا رفته و با نتیجه 19 بر 7 برابر نایب قهرمان نوجوانان جهان در سال 2018 به پیروزی رسید.
حسینی در مرحله سوم به مصاف سخت‌ترین حریف‌اش از کشور کره‌جنوبی رفت. دان هون لی در مسابقات گرندپری ژاپن به مدال برنز دست یافته بود، اما وی دارنده مدال طلا مسابقات جهانی 2017 بوده و در جهانی 2019 همچنین المپیک ریو به مدال برنز دست یافته بود.
‌حسینی در برابر این حریف چشم بادامی‌اش باوجود مبارزه خوب با نتیجه نزدیک 37 بر 35 مغلوب شده و از ادامه این مسابقات بازماند.

 

دیدگاه تان را بنویسید