گفت وگوی جی پلاس با مدافع پیشین تیم ملی؛

رحمان رضایی: درک افرادی که به دنبال تخریب تیم ملی هستند سخت نیست! / مقایسه ویلموتس و کی‌روش موجب تفرقه می‌شود

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید درک برخی نقدهای و تحلیل‌های سطحی از تیم ملی بسیار دشوار است و باید به ویلموتس و تیم ملی زمان داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در انتخابی جام جهانی 2022 قطر برابر بحرین تن به شکست داد و به رده سوم گروهش سقوط کرد. مارک ویلموتس بعد از پیروزی‌های متوالی برابر هنگ کنگ و کامبوج، نخستین شکست خود را تجربه کرده و اکنون برخی از هوادران و کارشناسان نگران آینده این تیم در گروه مرگ هستند.

*درک نقد و تحلیل‌های سطحی از تیم ملی و ویلموتس سخت است

رحمان رضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ بعد از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین گفت: درک افرادی که در سال های اخیر و در عمر فوتبالی ام دیدم و متوجه شدم همواره به دنبال تخریب تیم ملی بوده اند، چندان سخت نیست اما درک افراد فوتبالی که بعد از شکست مقابل بحرین خیلی سریع شروع به نقد و تحلیل های سطحی از عملکرد تیم ملی و سرمربی تیم داشتند، بسیار سخت است.

*تیم ملی همیشه باید حمایت شود

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: تیم ملی همیشه تیم ملی است و باید مورد حمایت قرارگیرد تا بتوان در رویدادهایی مانند جام ملت‌ها و جام‌جهانی حضوری با شکوه داشته باشیم.

*مقایسه ویلموتس و کی‌روش باعث تفرقه می‌شود

او درباره مقایسه کارلوس کی‌روش با مارک ویلموتس توسط برخی از هواداران می‌گوید: مقایسه کارلوس کی‌روش و ویلموتس کاری کاملا اشتباه است و باعث ایجاد تفرقه در بدنه فدراسیون و تیم ملی خواهد شد.

*فراموش نکنید کی‌روش پنج سال صرف ایده‌های خود کرد

رضایی یادآور شد: کی‌روش فلسفه خود را داشت و وظیفه فنی خود را با شایستگی تمام انجام داد و فراموش نکنید که بیش از پنج سال طول کشید تا کی‌روش بدون توجه به اینکه من و شما با سبک وی موافق یا مخالفیم، ایده های خود را به همراه تیم ملی در زمین مسابقه پیاده کند.

*اجازه دهید تیم ملی با روش جدید ویلموتس آشنا شود

مدافع سابق تیم ملی درباره تاثیرگذاری ویلموتس روی تیم ملی در ارائه بازی هجومی گفت: ویلموتس نیز سبک خاص خود را داد و باید اجازه دهیم تا تیم ملی با روش جدید آشنا شود و بازی تیم ملی و بازیکنان شایسته تیم با شیوه جدید رشد کند.

*برخی افراد در سنوات گذشته با کی‌روش و ویلموتس مخالفت کردند

او با کنایه به برخی از کارشناسان منتقد در روز‌های گذشته می‌گوید: طبیعی است که فوتبال ما و افرادی که در سنوات گذشته ماهیت خویش را نشان داده‌اند با مربیانی مثل کی‌روش و ویلموتس که متفاوت هستند، مخالفت کنند و با شیوه و ایده های جدید در نبرد باشند.

دیدگاه تان را بنویسید