سپاهان مقابل 90 ارومیه متوقف شد

عصر امروز تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مقابل 90 ارومیه با نتیجه تساوی متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ عصر امروز دیدار دوستانه  فوتبال بین دو تیم 90 ارومیه و تیم سپاهان اصفهان، به عنوان صدرنشین لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که مربی بزرگی به نام« امیر قلعه‌نوعی» هدایت این تیم را بر عهده دارد، مقابل تیم «وحید بیاتلو» از تیم‌های پرطرفدار آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه، که امسال با وجود مشکلات عدیده مالی نتایج بسیار درخشانی را کسب کرده است، به مصاف هم رفتند.

 

در این دیدار، سیدرسول حسینی، امین عباسی، سیروس صادقیان، علی کرمی، مهدی محمدی، فرشاد اسدی، داود شاهواروقی، پیمان پورصادقی، محمدرضا فلاحیان، محمد عبادزاده و سیدمحمد ابوترابی در ورزشگاه 75 هزار نفری نقش‌جهان اصفهان به مصاف حریف رفتند.

در نیمه نخست این دیدار دوستانه، پس از اینکه بازی در زمین هر دو تیم جریان یافت، تیم سپاهان اصفهان در دقیقه 30 بازی گل نخست خود را با ضربه« سجاد شهباززاده» به ثمر رساند و از مهمان خود پیش افتاد.

چند دقیقه بعد این تیم سرخ‌پوش ارومیه‌ای بود که امروز با لباس دوم خود به مصاف حریف خود رفته بود و با گل پیمان پورصادقی، نتیجه را به تساوی کشاند و بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به پایان رسید.

نیمه دوم این بازی در حالی آغاز شد که وحید بیاتلو سرمربی تیم 90 ارومیه نیز تعویض‌های خود را آغاز کرد و علیرضا قاسمی را به جای محمد عبادزاده، آرمان سوداگر را به جای فرشاد اسدی، سیدمحمد ابوترابی را به جای وحید نعمتی و داود شاهواروقی را به جای سروش اسداللهی وارد بازی کرد.

در ادامه تعویض‌های پنجم، ششم و هفتم، هشتم تیم 90 نیز اتفاق افتاد و سیدرسول حسینی به جای شکیب سروری، پیمان پورصادقی به جای علی بشیری، علی کرمی به جای بهمن رسول‌پور و نیز محمدرضا فلاحیان به جای اکبر صفرزاده وارد بازی شدند.

در نهایت این بازی دوستانه با نتیجه تساوی به پایان رسید و زردپوشان اصفهانی از پس 90 ارومیه برنیامدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید