انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲؛

بحرین 1 - ایران صفر/ طلسمی که شکسته نشد! + جدول گروه C

دیدار تیم‌های ملی بحرین و ایران با پیروزی ملی پوشان بحرین به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، دو تیم فوتبال ایران و بحرین در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۲۰ در بحرین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود ملی پوشان بحرین به پایان رسید. تک گل این دیدار را حردان از روی نقطه پنالتی در دقیقه 65 به ثمر رساند.

تیم ملی ایران تا به حال نتوانسته در خانه بحرین، این تیم را شکست بدهد و پیش از این با مربیانی چون کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ هم با ایران موفق به شکست بحرین در خانه‌اش نشده است. به نظر می‌رسد طلسم شکست ناپذیری بحرین مقابل ایران، گریبان مارک ویلموتس را هم گرفته است.

سرمربی تیم ملی بحرین ، هلیو سوزا است که او از شاگردان کارلوس کی روش ، سرمربی سابق تیم ملی بوده است.

ترکیب تیم ملی: علیرضا بیرانوند،احسان حاج صفی،میلاد محمدی،امید ابراهیمی،کریم انصاری فرد،حسین کنعانی زادگان،محمد محبی،مهدی طارمی،مجید حسینی،سردار آزمون و رامین رضاییان

ترکیب تیم بحرین: سید محمد جعفر، عبدالله هزاع، سید مهدی باقر، ولید الحیام، احمد بوغمار ، محمد الحردان، عبدالوهاب المالود، جاسم الشیخ، مهدی حمیدان، سید ضیا سعید و عبدالله یوسف

نیمه اول/ بحرین 0 - ایران 0

دقیقه 3: کریم انصاری‌فرد قصد داشت با ضربه‌ای محکم دروازه بحرین را در ابتدای بازی فرو بریزد که توپ او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 18: احسان حاج صفی روی پاس مهدی طارمی، پشت مدافعان بحرین می‌توانست دروازه محمد جعفر را باز کند که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 32: کرنر ارسالی از سوی بحرینی‌ها روی تیر اول دروازه ایران با ضربه سر احمد بوغمار همراه شد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه علیرضا بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 34: بحرینی‌ها بار دیگر در محوطه جریمه ایران صاحب موقعیت خطرناکی شدند که این بار هم نتوانستند از این موقعیت بهره‌ای ببرند.

دقیقه 35: ارسال روی دروازه ایران با ضربه یوسف هلال همراه شد که علیرضا بیرانوند در دو مرحله توپ را مهار کرد.

دقیقه 36: محمد محبی پشت محوطه جریمه بحرین سردار آزمون را صاحب توپ کرد که شوت سرکش آزمون از کنار دروازه بحرین راهی اوت شد.

نیمه دوم/ بحرین 1- ایران 0
دقیقه 51: حرکت تیمی بازیکنان ایران و پاس محمد محبی پشت محوطه جریمه برای مهدی طارمی، با ضربه فنی این بازیکن همراه بود که دروازه‌بان بحرین توپ را مهار کرد.

دقیقه 54: ارسال روی دروازه بحرین بار دیگر به مهدی طارمی رسید که این بار ضربه سر او از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 60: عبدالوهاب المولود در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند قرار گرفت که ضربه این بازیکن را بیرانوند راهی کرنر کرد.

دقیقه 62: احسان حاج‌صفی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 63: ارسال زمینی به محوطه جریمه ایران با درگیری مجید حسینی و مهدی حمیدان همراه شد تا داور مسابقه به سود بحرین پنالتی اعلام کند.

دقیقه 65: محمد الحردان ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت بیرانوند وارد دروازه ایران کرد.

دقیقه 81: جاسم الشیخ از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 89: وحید امیری از سمت راست محوطه جریمه ارسالی روی دروازه بحرین داشت که توپ پس از برخورد به مدافع بحرین توسط دروازه‌بان راهی کرنر شد.

دقیقه 90: کرنر ارسالی روی دروازه بحرین با دفع اشتباه مدافعان این تیم همراه بود که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 1+90: احمد نوراللهی از داخل محوطه جریمه موقعیتی برای شوتزنی داشت که توپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 4+90: سردار آزمون به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

در دیگر دیدار این گروه تیم عراق موفق شد کامبوج را با نتیجه 4 بر صفر شکست بدهد.

در گروه C مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، عراق با 7 امتیاز در رده نخست قرار گرفت و ایران و بحرین با 6 امتیاز و با توجه به قانون تفاضل گل، در رده‌های دوم و سوم قرار بگیرند.

18

دیدگاه تان را بنویسید