ناکاگائیچی: فکر می‌کردم بازی با ایران بیشتر طول بکشد

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: فکر می کردم بازی امروز ما با ایران بیشتر طول بکشد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  تیم ملی والیبال ژاپن در نهمین مسابقه خود در رقابت‌های جام‌جهانی 2019 توانست با نتیجه 3 بر یک ایران را شکست دهد.

 

یوئچی ناکاگائیچی در پایان این مسابقه اظهار داشت: توانستیم در ست اول به سادگی پیروز شویم، اما پس از آن در ست دوم شکست خوردیم. فکر کردم که این بازی قرار است خیلی طول بکشد. برخی از امتیازها را با بدشانسی واگذار کردیم که به من احساس خوبی نمی‌دهد. از شرایط مسابقات آسیایی به نظر می‌رسید که ما نمی‌توانیم در مسابقات پیش‌رو به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: امروز کاپیتان ما یعنی یاناگیدا به بازی آمد و سرویس‌هایش برنامه حریف را مختل کرد، اما یک اشتباه غیرمنتظره پیش آمد و بازی بر اساس هدف ما پیش نرفت. به نظرم باید در لحظات آخر خیلی قرص و محکم‌تر گام برداریم.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن عنوان کرد: سرویس‌های ما با سرعت زده می‌شد و اسپک‌های ما هم خوب بود. ما دفاع‌های خوبی داشتیم، اما جدای از این بازی، جدای از اینکه ست را باختیم باید بگویم که ما والیبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. نیشیدا و ایشیکاوا امروز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند، اما فوکوزاوا باعث شد تا تیم به سمت جلو حرکت کند و موفق شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید