اجاره ۲ میلیونی آپارتمان در کامرانیه برای یک روز

بررسی بازار مسکن در تهران حاکی از آن است که اجاره روزانه یک واحد مبله در کامرانیه ۲ میلیون تومان و سوئیت ۷۰ متری در خیابان دماوند ۳۷۰ هزار تومان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در مرزداران اجاره روزانه یک دستگاه آپارتمان ۹۰ متری مبله که دسترسی عالی به مترو و مراکز خرید غرب جزو آپشن‌های آن اعلام شده،‌ ۵۵۰ هزار تومان است. این واحد مسکونی دارای آسانسور، پارکینگ، کف پارکت، تخت دو نفره با سرویس خواب تمیر و پتو و بالش اضافه، مایکروفر، گاز رومیزی، ظروف پخت و پز، یخچال، چای ساز، ماشین لباسشویی و تلویزیون است.

برای رزرو این واحد مسکونی باید ۱۰ درصد مبلغ اجاره روزانه به حساب صاحب ملک یا اگهی دهنده واریز شود.

اجاره روزانه یک سوئیت ۷۰ متری مبله در خیابان دماوند با دسترسی عالی به مترو سبلان و میدان امام حسین ۳۷۰ هزار تومان، اجاره روزانه آپارتمان ۶۵ متری در همین محدوده ۳۷۰ هزار تومان و اجاره روزانه آپارتمان مبله دو خوابه در یوسف‌آباد ۶۹۰ هزار تومان است.

همچنین یک واحد مسکونی مبله حوالی مترو صادقیه با اجاره روزانه ۵۲۵ هزار تومانی آگهی شده است.

در کامرانیه اجاره روزانه یک واحد مسکونی ۲۰۰ متری مبله دارای استخر، سونا و جکوزی ۲ میلیون تومان است. به گفته آگهی دهنده این واحد دارای سه اتاق خواب سوپرلوکس با دیزاین و طراحی فوق العاده شیک و زیبا به همراه سرویس خواب کامل سه نفره شامل خوشخواب دونفره ،چراغ خواب ،میز آرایشی، بالش ، ملافه و پتو است.

پیشتر نایب‌رئیس اتحادیه املاک با اشاره به رواج اجاره ساعتی و روزانه مسکن در کشور به‌خصوص تهران گفته بود: مشخص است وقتی سایتی عکس یک فرد بخصوصی را گذاشته که به خیابان نگاه می‌کند و زیر آن نوشته خانه ساعتی، چه قصدی از اجاره این نوع خانه‌ها دارد.

عقبایی با تأکید بر این‌که هیچ کس حق ندارد خانه‌ای را به‌صورت ساعتی اجاره بدهد، تصریح کرده بود:‌ اجاره دادن ساعتی و روزانه واحدهای مسکونی توسط مشاوران املاک ممنوع است و آنها نمی‌توانند قرارداد واحد اجاره‌ای را برای کمتر از یک سال تنظیم و ثبت کنند.

وی با بیان این‌که اجاره خانه‌ها به‌صورت ساعتی یا روزانه در سه بُعد اجتماعی، فرهنگی و امنیتی بسیار مهم است، اظهار کرد: ما از وزارت ارشاد در بحث اجاره ساعتی و روزانه گلایه داریم، چون فقط سایت‌های اینترنتی در این حوزه فعال هستند و هیچ برخوردی هم با آنها نمی‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید