در گفت و گو با جی پلاس؛

رامین رضاییان: ثابت شد حضور بانوان یک فرصت است/ بحرین مانند کامبوج نیست

مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران می گوید حضور بانوان یک فرصت است و باید اجازه داده همه از دیدن فوتبال لذت ببرند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال توانست در برابر چشمان هوداران آقا و خانم ایراتی، کامبوج را گلباران کند و 15 هزار هوادار خود در ورزشگاه را خوشحال کند. بیش از هر چیزی، حضور بانوان در این بازی چشم گیر بود و تمام توجهات را در اقصی نقاط جهان به خود اختصاص داد.

در سوی دیگر تیم ملی 14 بار دروازه کامبوج را گشود تا این تیم کمتر شناخته شده که گام های کوچکی برای موفقیت در فوتبال برداشته، وضعیت سختی را تجربه کند. 

*بازی همه چیز داشت

رامین رضاییان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره حضور بانوان در این دیدار که از اهمیت بسیار بالایی برای همه برخوردار بود، می گوید: خدا را شکر توانستند در ورزشگاه حضور داشته باشند و تیم ملی هم توانست تماشاگران را خوشحال کند. آنها امروز همه چیز دیدند. بازی هم پنالتی داشت و هم گل‌های زیاد و هم گل‌های قشنگ. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و در آینده هم بتوانند در ورزشگاه حضور داشته باشند.

*حضور بانوان یک فرصت خوب است

وی ابراز امیدواری کرد که این حضور در بازی های آینده و حتی در لیگ برتر فوتبال هم ادامه داشته باشد. او می گوید: امروز ثابت شد که حضور بانوان تهدید نیست و یک فرصت خوب است. امیدوارم این فرصت را به همه بدهیم که از دیدن فوتبال لذت ببرند و اوقات خوبی را برای سپری کنند. نباید چنین چیزی را که به سرگرمی مردم مربوط می شود، پیچیده کرد.

*کامبوج را دست کم نگرفتیم

مدافع راست تیم ملی درباره زدن 14 گل به کامبوج و حضور موثرش در حملات که به گلزنی خط نشد، گفت: کامبوج را دست کم نگرفتیم و با قدرت وارد زمین شدیم. حریف به وضوخ ضعیف تر از ما بود و حرفی برای گفتن نمی ماند. تلاش کردم بیشتر در حملات شرکت کنم و زمینه گلزنی بازیکنان را فراهم کنم که این اتفاق رخ داد.

او درباره از دست دادن موقعیت گل خطرناک در نیمه دوم می گوید: باورم نمی شود آن موقعیت از دست رفت. در شرایط خوبی پاس گل گرفتم اما مانند ارسال سانتر، در موقعیت دروازه خالی به زیر توپ ضربه زدم که برای آن فاصله از دروازه، زیاد بود توپ به بیرون رفت.

*بحرین قابل مقایسه با کامبوج نیست

رامین درباره بازی با بحرین تاکید کرد: بازی با بحرین قابل مقایسه با این موضوع نیست. برد راحت مقابل کامبوج را فراموش می کنیم و به فکر بحرین هستیم. برای صعود از گروه مرگ، به سه امتیاز پیروزی مقابل بحرین نیاز داریم. بحرین تیم خوبی است که در یک سال اخیر رشد فوتبالش را نشان داده و اکنون دنبال اثبات خودش مقابل ایران است.

دیدگاه تان را بنویسید