ویسی: امشب از شاهین جدا می‌شوم

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد که امشب و پس از جلسه با مسئولان این باشگاه، از این تیم جدا خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از سمت خود کناره‌گیری کرد.

ویسی در خصوص وضعیتش در این تیم گفت:‌ کار من با شاهین شهرداری به آخر رسیده و از هم جدا خواهیم شد. متأسفانه نتوانستم در بوشهر کارم را به خوبی انجام دهم و امشب از این تیم جدا خواهم شد. به تمرین رفتم اما در زمین تمرین خط‌کشی وجود نداشت و نور کافی هم نبود و به همین دلیل به خانه آمدم. فکر می‌کنم یکی دو ساعت دیگر جلسه‌ای داشته باشیم تا به صورت توافقی از این تیم جدا شوم.

وی ادامه داد:‌ به احتمال 90 درصد امشب تکلیف با شاهین شهرداری بوشهر مشخص خواهد شد. از مردم خوب بوشهر و تماشاگران واقعی شاهین عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم کارم را به خوبی انجام دهم و آنها را خوشحال نکردم.

ویسی درباره سرپرست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و اینکه گفته با نتایج اخیر این تیم مخالفت‌ها با ویسی دو چندان شده است، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. یک تعداد انگشت شمار از اهالی یک خانواده دو روز قبل با حال و هوای معلومی که داشتند، در تمرین ما عربده‌کشی کردند. آنها را دیدم، فهمیدم که حال‌شان خوب نیست و خانواده آنها را همه در بوشهر می‌شناسند. آنها برای من خط و نشان کشیدند که پلیس آنها را جمع کرد. فقط پنج نفر در ورزشگاه علیه ما شعار می‌دادند و 98 درصد مردم حاضر در استادیوم از ما حمایت کردند و من ممنون آنها هستم. امیدوارم تیم شاهین در ادامه مسابقات نتایج خوبی بگیرد. 

وی در خصوص اینکه آیا با باشگاه جدیدی به توافق رسیده است، تصریح کرد: نه، من با تیمی صحبت نکرده‌ام چون تیم دارم اما من یک مربی حرفه‌ای هستم و در خانه می‌نشینم تا ببینم در آینده چه پیش خواهد آمد. از پیشکسوتان شهر بوشهر و شهردار این شهر تشکر می‌کنم که همه جوره از ما حمایت کردند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید