نخستین دوره بازیهای جهانی ساحلی_قطر؛

نشست نایب رییس کمیته ملی المپیک با دو عضو تیم ملی سنگ نوردی پیش از اعزام به بازیهای جهانی ساحلی

منصوره گرجی نایب رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی به همراه الناز رکابی و غلامعلی برات زاده دو ملی پوش کشورمان در نخستین دوره بازیهای جهانی ساحلی در رشته سنگ نوردی با حضور در کمیته، با خانم طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در این دیدار خانم طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک ضمن آرزوی موفقیت برای دو ملی پوش سنگ نوردی کشورمان و همچنین کاروان اعزامی به نخستین دوره بازیهای جهانی ساحلی ابراز داشت:امیدواریم ورزشکاران کشورمان در نخستین دوره بازیهای جهانی ساحلی مسابقات خوبی از خود بنمایش بگذارند.

وی ادامه داد:بعد از برگزاری چند دوره بازیهای ساحلی آسیایی برگزاری رقابتهای جهانی ساحلی نشان از اهمیت این بازیها داشته و کسب دو سهمیه سنگ نوردی آقایان و بانوان ارزش بسیاری برای فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و همچنین ورزش کشورمان دارد و امیدواریم  نمایندگان کشورمان حضور شایسته ای در این بازیها داشته باشند.

طاهریان در خاتمه تصریح کرد:کسب سهمیه برای حضور در بازیهای جهانی ساحلی بدون تردید بر کیفیت این رقابتها خواهد افزود و به همین دلیل نمایندگان کشورمان جدال سختی در این میدان برابر حریفان خواهند داشت ولی با انگیزه و اعتماد بنفسی که در شما عزیزان دیدم مطمئنم با تمام توان به مصاف حریفان خواهید رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید