جی پلاس

دلتنگی عزت اللهی برای حضور در تیم ملی +عکس

سعید عزت‌اللهی در روزهایی که تیم ملی اردو دارد، عکس پروفایل خود را در فضای مجازی تغییر داده و عکسی از خودش با پیراهن تیم ملی را انتخاب کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، سعید عزت‌اللهی برای دومین بار متوالی در لیست تیم ملی قرار نگرفت و مجبور شد در بلژیک بماند و به تمرینات خود با باشگاه یوپن ادامه بدهد. عز‌ت‌اللهی که در نخستین حضور ویلموتس روی نیمکت تیم ملی مقابل سوریه بازی کرد، در دو اردوی قبلی شرکت نکرده و توسط این مربی به لیست راه نیافته است. هافبک 23 ساله و مورد اعتماد کارلوس کی‌روش که در زمان مربیگری او یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی بود، بعد از آسیب‌دیدگی طولانی‌ مدت در فصل قبل و ترکیب ردینگ با انتقالی قرضی پیراهن یوپن در ژوپیلرلیگ را پوشید.

عزت‌اللهی ظرف هفته‌های گذشته دو بار در ترکیب یوپن قرار گرفت. اولی برابر کاپیلن در جام حذفی که با تساوی صفر-صفر به پایان رسید  و یوپن در ضربات پنالتی حریف را شکست داد و دومی هم در لیگ بلژیک و مقابل استانداردلیژ که با برتری سه بر صفر حریف به پایان رسید. عزت‌اللهی در این بازی 67 دقیقه در ترکیب حضور داشت و توسط بنات سان‌خوزه تعویض شد.

fd25ba32-ab02-42e0-a793-226e653bad39

سعید عزت‌اللهی در روزهایی که تیم ملی اردوی آماده‌سازی خود را برای بازی مقابل کامبوج و بحرین آغاز کرده، در بلژیک مانده و البته نتوانست دلتنگی خود را برای حضور در این اردو پنهان کند. به همین دلیل هم هست که سعید پروفایل خود را در فضای مجازی تغییر داده و عکسی از دوران حضورش در تیم ملی را انتخاب کرد. به نظر می‌رسد با آغاز روند رو به رشد عزت‌اللهی در یوپن، او بار دیگر به لیست تیم ملی برگردد و بازی زیر نظر ویلموتس را یک بار دیگر تجربه کند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید