در گفت و گو با جی پلاس

آرش رضاوند: حضور استراماچونی برای ما قوت قلب است/ استقلال ناجوانمردانه نبرد

هافبک استقلال می گوید حضور استراماچونی در کنار خط و حضور هودادران در ورزشگاه قوت قلب ما است. ضمن اینکه فوتبال بدون هواداران هیچ جذابیتی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ استقلال توانست نخستین پیروزی خود در لیگ برتر را مقابل تیم انتهای جدولی گل گهر سیرجان به دست آورد و موقتا از بحران خارج شود. آبی ها در بازی اخیر خود هواداران و سرمربی خود را نداشتند اما به نسبت بازی های گذشته خود در گلزنی موفق بودند ولی کماکان نتوانستند دروازه تیم خود را بسته نگه دارند.

یکی از مشکلات این دیدار قضاوت اکرمی، داور مسابقه بود که صدای هر دو تیم را در آورد. او ابتدا و در نخستین دقایق برای گل گهر اعلام پنالتی کرد که صدای همه استقلالی ها را در آورد. سپس گل گهری ها نسبت به عملکرد داور معترض شدند چرا که اعتقاد داشتند داور باید گل دوم استقلال را ه به علت خطا روی فراهانی دروازه بان گل گهر خطا اعلام کند.

** بعد از پنالتی استرس گرفتیم

آرش رضاوند در غیبت بازیکنان استقلال در این دیدار از ابتدا به میدان رفت و توانست سهمی در پیروزی تیمش داشته باشد. او در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ درباره عملکرد داور، اظهار می کند: درباره عملکرد داور قضاوتی ندارم اما آن خطای پنالتی باعث شد برتری خودمان را از دست بدهیم و نتوانیم از برتری خودمان بهره ببریم. تیم تا حدی استرس گرفت و سخت توانستیم به پیروزی برسیم.

** به این برد نیاز داشتیم

او درباره نخستین پیروزی استقلال در لیگ برتر نیز تاکید کرد: به این برد نیاز داشتیم. ما در هفته های گذشته مستحق پیروزی بودیم ولی بدشانسی و اشتباهات اجازه نداد از برتری خودمان بهره ببریم. یک نکته جالب درباره تیم ما این است که ما همواره توانستیم گل نخست را به ثمر برسانیم و ازحیث مسائل هجومی در وضعیت خوبی قرار داریم اما نباید گل بخوریم.

** استراماچونی به دنبال نهادینه کردن تفکراتش

هافبک استقلال درباره تاثیر استراماچونی در این تیم اظهار کرد: او در حال نهادینه کردن تفکرات تاکتیکی خود روی تیم است. ما رفته رفته بهتر شدیم و فکر می کنم بتوانیم در هفته های آینده و بعد از تعطیلات بهتر هم می شویم.

** دنبال بازگشت به صدر جدول هستیم

رضاوند درباره عملکردش در استقلال و جا افتادن در ترکیب این تیم به جی پلاس گفت: هنوز نتوانستم بهترین عملکرد را داشته باشم اما از حیث هماهنگی با تیم بهتر شدم. امیدوارم با تداوم این روند بازی های خوبی را انجام دهم و بهترین نتایج را با استقلال کسب کنم. ما هنوز هدف ابتدای فصل خودمان را دنبال می کنیم و دنبال بازگشت به صدر جدول هستیم.

** همیشه فشار روی تیم است

رضاوند در مورد اینکه آیا با این پیروزی فشار از روی استقلال برداشته خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: فشار که همیشه هست، چراکه استقلال تیم بزرگی است و هواداران زیادی هم دارد. هواداران توقع زیادی دارند. باید این روند خود را ادامه دهیم تا فشارها کم شود.

** حضور استراماچونی و هواداران در ورزشگاه قوت قلب است

وی در مورد پیروزی استقلال در روز غیبت استراماچونی هم به جی پلاس گفت: اینطور نیست که بگوییم در غیبت او به پیروزی رسیدیم. حضور او در کنار خط و حضور هودادران در ورزشگاه قوت قلب ما است. ضمن اینکه فوتبال بدون هواداران هیچ جذابیتی ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه گل‌گهری‌ها معتقد هستند استقلالی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نمی‌کردند، می گوید: بازی جوانمردانه به این معنی نیست که هرکسی روی زمین افتاد تیم حریف توپ را به بیرون بزند. در اروپا هم اینگونه نیست. تیم ما در حمله است و بازیکنان حریف به زمین می‌افتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید