در گفت وگو با جی پلاس مطرح شد؛

رکورد جالبی که خانم ها در خرید بلیت بازی تیم ملی زدند / چرا فقط 7000 صندلی؟!

در نخستین روز از بلیت فروشی دیدار تیم ملی ایران مقابل کامبوج که با حضور بانوان انجام شود، یک رکورد عجیب ثبت شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ روز گذشته بلیت فروشی بازی ایران و کامبوج با پیش بینی محلی برای استقرار بانوان برای نخستین بار آغاز شد که از نخستین ساعات بانوان ایرانی و مشتاق برای تماشای بازی کشورشان، مشتاقانه بلیت ها را خریدند.

اقدام سایت بلیت فروشی برای فروش قطره چکانی سکوهای بانوان موجب شد هر بار که سکویی برای خرید بلیت فعال می شود در عرض چند دقیقه بلیت ها به فروش برسد در حالی که مردان برای خرید بلیت بازی های تیم ملی عجله و اشتیاقی نداشتند.

در روز نخست بلیت فروشی چهار سکو در بخش جنوبی ورزشگاه آزادی برای بانوان فعال شد که به طور طبیعی عددی در حدود 4000 هزار صندلی می شود. با این حال با توجه به نوع تقسیم بندی ورزشگاه احتمالا سه هزار صندلی دیگر باری بانوان در طول هفته به فروش می رسد تا رقمی در حدود هفت هزار خانم از این بازی دیدن کنند.

عل اصغر انتظارخیر، مسئول گیت و بلیت فروشی ورزشگاه آزادی درباره روند بلیت فروشی این مسابقه، به خبرنگار  جی پلاس می گوید: تا روز گذشته حدود 3500 بلیت برای بانوان به فروش رفت و علاقه مندان زیادی هم به علت محدودیت بلیت فروشی نتوانستند بلیت تهیه کنند که باید در روزهای آینده و در صورت باز شدن سکوها به این عمل اقدام کنند.

وی درباره تعداد بلیت خریداری شده توسط مردان نیز از یک عدد عجیب خبر داد و گفت: حدود 300 بلیت نیز توسط مردان خریداری شده که پیش بینی می کنیم مردان با توجه به اهمیت بازی، طی روزهای آینده به این عمل مبادرت کنند و فعلا عجله ای ندارند.

مسئول گیت و بلیت فروشی ورزشگاه آزادی درباره اینکه چرا سکوهای بیشتری به بانوان اختصاص داده نشده می گوید: این موضوع در اختیار مسئولان بالا دستی است و ارتباطی به من ندارد. تاکنون مورد خاصی پیش نیامده و همه به راحتی توانستند بلیت خود را تهیه کنند.

به گزارش جی پلاس؛ با توجه به اشتیاق بانوان و کم توجهی مردان، در صورتی که سهم بیشتری از ورزشگاه به بانوان اختصاص یافته شود، قطعا استقبال بیشتری از این بازی که تیم ملی برابر یکی از تیم های ضعیف آسیایی قرار می گیرد، نیز خواهد شد.

تاکنون نیز بانوان بیشتر از 10 برابر مردان اقدام به خرید بلیت های ورزشگاه آزادی کردند.

دیدگاه تان را بنویسید