قلعه‌نویی: امیدواریم که دیگر «لیز» نخوریم! / هواداران سپاهان کم لطف هستند

سرمربی تیم سپاهان گفت: تعجب می‌کنم چرا هواداران ما کم لطف هستند، تیم شرایط خوبی دارد و خوب هم بازی می‌کند، اما در نقش جهان از تیم‌مان استقبال خوبی نمی‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی سپاهان و ذوب‌آهن در حضور خبرنگاران اظهار داشت: من هم درگذشت آقای کاشانی بزرگ مرد فوتبال ایران را تسلیت عرض می‌کنم. من هفته پیش با او صحبت کردم، او انسان والایی بود. در مورد بازی هم باید بگویم بازی‌های دربی و بازی سپاهان و ذو‌ب ‌آهن همیشه جزو دربی‌های خوب ایران بوده، چه از نظر نتیجه و چه از نظر بازی. دربی هم معمولا در هر شهری باشد به شرایط جدول نباید اتکا کرد و بارها بوده که تیم‌هایی که در شرایط خوبی نبوده نتیجه گرفته‌اند.

وی افزود: ذوب‌آهن تیم خوبی است و مربیان جوانی دارد. منصوریان هم جوان است و زحمت می‌کشد. سال گذشته بهترین نتیجه را در بین تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان گرفت. ما هم شرایط خوبی در جدول داریم و نسبت به سا‌ل‌های گذشته شرایط خوبی داریم و از تیم‌مان راضی هستیم. مشکلاتی داشتیم که نمی‌خواهم عنوان کنم اما رفته رفته بهتر می‌شویم و به شرایطی که همه می‌خواهند نزدیک می‌شویم. ذوب‌آهن هم ثبات خوبی در خط حمله و هافبک دارد و ما دو جلسه روی این موضوع کار کرده‌ایم. یقیناً برای اینکه شرایط‌مان در جدول حفظ شود به دنبال سه امتیاز این بازی هستیم.

«وقفه‌هایی که در جریان مسابقات لیگ برتر ایجاد می‌شود آیا تأثیری در روند تیم‌تان دارد؟» سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به این پرسش گفت: اگر تیم‌ها در شرایط مسابقه باشند نه. ما هم سعی کردیم هر وقت تعطیلات بوده، برنامه‌ریزی کنیم و یا تیمی را برای بازی دوستانه دعوت کردیم یا خودمان به آن شهر برویم تا از شرایط مسابقه دور نباشیم.

قلعه‌نویی در مورد کیفیت نه چندان خوب چمن ورزشگاه نقش جهان و اینکه بازیکنان در این زمین «لیز» می‌خورند، گفت: ما امیدواریم که دیگر «لیز» نخوریم،‌ ما واقعا بیرون نقش جهان شرایط خیلی بهتری داریم. این از بازی‌های ما هم معلوم است. نمی‌دانم چه زمانی می‌خواهد این مشکل برطرف شود، اما برای تیمی که می‌خواهد حمله کند این چمن شرایط خوبی ندارد. البته همه زحمت می‌کشند و فکر می‌کنم در فصل سرما وضعیت بهتر می‌شود.

وی درباره دربی شهر اصفهان نیز عنوان کرد: من در تهران،‌ اهواز، تبریز و در گذشته در همین اصفهان دربی را تجربه کرده‌ام. این بازی شرایط خاصی دارد، اما در دوره‌های قبل که من دربی اصفهان را دیدیم، دربی این شهر با کیفیت بوده است.

سرمربی تیم سپاهان در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای دیدار با ذوب‌آهن گفت: محروم نه، ولی تا دلتان بخواهد مصدوم داریم.

قلعه‌نویی در پایان با ابراز ناراحتی از استقبال کم هواداران سپاهان در بازی‌های خانگی یادآور شد: من تعجب می‌کنم چرا هواداران سپاهان آنقدر کم لطف هستند، تیم شرایط خوبی دارد و خوب هم بازی می‌کند، اما در نقش جهان از تیم‌مان استقبال خوبی نمی‌شود. این حرف بازیکنان است که من منتقل می‌کنم. البته ما کار خودمان را می‌کنیم و اگر دوست داشته باشند هواداران به ورزشگاه می‌آیند. از لحاظ قیمت هم فکر نمی‌کنم قیمت بلیت زیاد باشد. اگر کسی بخواهد بازی در تهران و خرم‌آباد هم می‌آید، ما هم واقعاً مدیون آن‌ هواداران هستیم. شما شهرهای دیگر را ببینید، نمی‌خواهم اسم ببرم، تیم‌های دیگر شرایط خوبی ندارند، اما استادیوم‌شان پُر می‌شود. ولی اینجا ما نمی‌دانیم باید برای تیم‌مان چه کار کنیم. در تبریز بعضاً هوا سرد بود و هواداران باید دو، سه کیلومتر پیاده می‌آمدند و شرایط واقعاً سخت بوده، اما هیچ‌وقت تیم‌شان را تنها نگذاشتند. من اینجا تعجب می‌کنم. همه می‌گویند هواداران یار دوازدهم تیم هستند، ولی من به آن‌ها می‌گویم یار اول.

 

دیدگاه تان را بنویسید