تا زمانی که مشکلات برطرف نشود به مسجدسلیمان برنمی‌گردم

تارتار: دلخوشی مردم جنگ‌زده را نگیرید!

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، تا زمانی که مشکلات مالی این باشگاه برطرف نشود به مسجدسلیمان بازنمی‌گردد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل پیکان در تهران گفت: در ابتدا جا دارد درگذشت جعفر کاشانی، اسطوره پرسپولیس و همچنین درگذشت کمک داور مسجدسلیمانی را تسلیت بگویم. در مورد بازی هم باید بگویم با توجه به مشکلات‌مان شرایط خوبی نداریم و تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی نیست. با این حال به هواداران‌مان قول می‌دهم که با تمام وجود بازی کنیم. متأسفانه باشگاه به قرار قبلی خود که حل مشکلات تا قبل از این مسابقه بود، عمل نکرده است. ما نماینده شهر اولین‌ها هستیم و فوتبال از اینجا (مسجدسلیمان) به وجود آمده است. همه چیز آنجا شروع شد و همه چیز در آنجا هم تمام شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز امیدواری به اینکه مسئولان به فکر این باشگاه باشند، تصریح کرد: مقابل تیمی بازی داریم که یک مربی خوشنام و پرافتخار مانند فرکی دارد. حریف بازیکنان باکیفیتی جذب کرده است و از ساختار مدیریتی قدرتمندی بهره می‌برد. روند پیکان در هفته‌های گذشته خوب بوده است، اما ما هم در پنج هفته گذشته نشان دادیم که از هیچ حریفی نمی‌ترسیم. با احترام به تیم خوب پیکان می‌گویم ما به عشق هواداران‌مان و برای پیروزی به میدان می‌رویم. شاید این آخرین دیداری باشد که روی نیمکت تیم مسجدسلیمان هستم و تا زمانی که مشکلات حل نشود به مسجدسلیمان برنمی‌گردم.

تارتار در رابطه با اینکه آیا تیمش فردا در دیدار مقابل پیکان دفاعی بازی خواهد کرد، گفت: ضمن احترام برای تیم خوب پیکان، برای سه امتیاز بازی می‌کنیم. در پنج دیدار گذشته هم دفاعی بازی نکردیم. شاید با توجه به پنج تساوی اخیرمان همه تصور کنند که تفکرات ما دفاعی است و برای مساوی وارد میدان می‌شویم، اما نشان دادیم که برای بردن بازی می‌کنیم. ما با حریفان سرسختی بازی کردیم و پیکان نیز جزو این حریفان است. امیدوارم اشتباهات بازیکنان ما با توجه به اتفاقات هفته‌های اخیر و بدقولی باشگاه کمتر باشد.

وی ادامه داد: قرار بود باشگاه تا پایان شهریور به تعهداتش عمل کند و به من قول داده بودند که نفت امسال مشکل مالی نخواهد داشت. از هیئت مدیره گرفته تا رئیس هیئت استان و نماینده شهر قول داده بودند که نفت مشکل مالی نداشته باشد. نمی‌توانم با توجه به شرایط اقتصادی الان در چشم بازیکن نگاه کنم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در واکنش به اینکه می‌گویند باشگاه‌های تحت پوشش وزارت نفت نباید در لیگ برتر تیم‌داری کنند، گفت: اصلی‌ترین سرمایه کشور نفت است. هیچ ایرادی ندارد که چند شهر تیم با عنوان «نفتی» داشته باشند و جوان‌ها را به سمت ورزش و مردم را به نشاط سوق دهند. نمی‌دانم چطور این قانون را تصویب کردند که هزینه لیگ برتری داده نشود. شما باید به شهر مسجدسلیمان بیایید و ببینید که دلخوشی مردم بازی آخر هفته تیم‌شان است. ما هفته گذشته محروم بودیم و دیدید که مردم به چه شکلی بازی را می‌دیدند. این ظلم به مردمی است که همیشه در جنگ بودند و امیدوارم این دلخوشی را از آنان نگیرند. بودن در لیگ برتر ارزشش به مراتب بیشتر از تیم‌داری در دسته‌های پایین‌تر است.

تارتار درباره این که سال گذشته در پارس جنوبی جم نیز با این مشکلات روبه‌رو بود، یادآور شد: به قول مربیان باتجربه پوست‌مان کلفت شده است. آنقدر سختی‌هایی دیده‌ام و تجربه کافی داریم که چقدر مسلط باشیم. این سختی‌ها به خصوص در دوران مربیگری بیشتر بوده است. سعی می‌کنیم خودمان را کنترل کرده و تمرکز‌مان را برای هر هفته بگذاریم. در غیر این‌صورت آسیب‌های غیرقابل جبرانی رخ می‌دهد. اگر بازیکنی به خاطر عدم تمرکز و مشکلات مالی رباط صلیبی از دست بدهد، یک سال خانه‌نشین شده و سال بعد را از دست می‌دهد. امیدوارم مشکلات زودتر حل شود.

وی درباره اتفاقات پس از دیدار نفتی‌ها مقابل سپاهان و اظهارنظرهای سرمربی تیم اصفهانی، گفت: ما بازی‌های مهمی پیش رو داریم و من سعی کرده‌ام این موضوع را فراموش کنم.

در ابتدای این نشست مهران حسن‌وند، مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: من از طرف باشگاه بابت عدم پرداخت به موقع مبلغ قرارداد بازیکنان به صورت رسمی از تارتار عذرخواهی می‌کنم. مدیران باشگاه قول داده‌اند که این مشکل تا هفته آینده حل شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید