مدیرعامل داماش از تیم‌داری در لیگ یک انصراف داد+ نامه

محمد مهدی الطافی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان با ارسال نامه‌ای خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان از تیم‌داری در لیگ یک انصراف داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم داماش گیلان که با گرفتن امتیاز کارون اروند خرمشهر موفق شد در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته یک حضور یابد، با مشکلات و مطالبات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. با این وجود محمد مهدی الطافی، مدیر عامل باشگاه داماش گیلان با ارسال نامه‌ای به مریم بخشی، مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از تیم داری در لیگ یک انصراف و مدیریت داماش گیلان را به این اداره کل واگذار کرد.

متن نامه مدیر عامل باشگاه داماش گیلان شرح زیر است:

"مدیر کل محترم ورزش و جوانان گیلان
سرکار خانم بخشی

با اهداء سلام و تحّیت
احتراماً خاطر عالی را مستحضر می‌دارد، باشگاه داماش گیلانیان با کادر مدیریتی فعلی از سال ۱۳۹۵ مسئولیت هدایت و مدیریت این تیم را بر عهده گرفته و بر خود تکلیف و وظیفه دانست که با سرمایه گذاری شخصی، دین خود را به فوتبال استان، جوانان علاقمند، پرشور و عاشق این تیم ادا نماید و در این مسیر پرتلاطم از هیچ کوششی دریغ ننمود. بر اتفاقات این باشگاه آگاه و مطلعید که در دیدار پلی آف چگونه با ناداوری زحمات چند ساله کلیه اعضای باشگاه را هدر دادند تا این باشگاه مجبور گردد بنا به قول و تعهدی که به آن پایبند بود و خود را اخلاقاً در برابر مردم و جوانان این شهر و بازیکنان و کادر فنی مسئول می‌دانست با صرف هزینه چند میلیاردی امتیاز لیگ یک را خریداری نماید.

همگان شاهد بودند که در فینال جام حذفی فوتبال ایران و بعد از آن چگونه با این باشگاه و مدیران آن برخورد شد و عوض دلجویی و عذرخواهی، مدیران آن با محرومیت از حضور در ورزشگاه‌ها و جرایم نقدی مواجه گردیدند. اهالی فوتبال گیلان یادشان نرفته است که قبل از در اختیار گرفتن این تیم و خرید امتیاز ره پویان رضوانشهر این باشگاه چه وضعیتی داشت و امروز با همت مدیران و اعضای هیات مدیره و تحمل مشقت‌های فراوان این تیم از لیگ دو به لیگ یک ارتقاء یافت و حضور در لیگ برتر در فصل آینده هم دور از انتظار این باشگاه نخواهد بود.

علی ایحال با کمال تاسف مشکلات مالی باعث اعلام انصراف گردید تا با بررسی تمامی عوامل و جهات، رسماً اعلام نماییم که دیگر قادر به ادامه و صرف هزینه جهت این مجموعه نیستیم و تحمیل مصائب از مرز توان گذشته است.

لازم به یاداوری است که باشگاه داماش گیلانیان در فصل گذشته نسبت به تعهدات مالی خود در قبال کلیه اعضای تیم تمام و کمال ایفای دین نموده و در فصل جاری دیگر توان پرداخت تعهدات قراردادی اعضای تیم و هزینه های جاری از عهده مدیران این تیم خارج است. با عنایت به توضیحات ارائه شده و تا تعیین و تکلیف نهایی در خصوص انتقال این تیم به متقاضیان، کلیه تصمیمات مقتضی و نحوه اداره و مدیریت و با رعایت غبطه و صلاح این باشگاه و فوتبال استان ، از تاریخ امضاء این مرقومه به اداره کل ورزش و جوانان گیلان محول می‌گردد.

فلذا با عنایت به اینکه موضوع یاد شده از موارد سریع الامور می‌باشد ضرورت مکتوبات اوامر و تصمیمات آن مقام عالی ورزش استان را عاجل می‌داند و امید است از بذل توجه و عنایت خاصه ای که همواره به این باشگاه و مدیران آن داشته‌اید، این مهم با مدیریت مدبرانه سرکار عالیه بدور از تبعات اجتماعی و بر هم خوردن نظم عمومی فوتبال استان سرانجام پذیرد.
محمد مهدی الطافی - مدیر عامل
رونوشت:
۱_ استاندار محترم گیلان جناب آقای دکتر ارسلان زارع جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی
۲_معاونت محترم سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان جناب آقای دکتر محمود قاسم نژاد جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی
۳_ فرماندار محترم شهرستان رشت جناب اقای دکتر میر شمس مومنی زاده جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی
۴_ریاست محترم هیات فوتبال استان گیلان جناب آقای قربانعلی الماسخاله جهت استحضار و اقدامات لازم"

 

 

دیدگاه تان را بنویسید