گزارش جی پلاس/ از منصوریان و قلعه‌نویی، جباری و استقلال تا یحیی و پرسپولیس

هفته ششم لیگ برتر، هفته تقابل‌های جذاب!

هفته ششم لیگ برتر فوتبال را به دلیل برخوردهای ویژه می‌توان هفته تقابل‌ها نامید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، هفته ششم لیگ برتر تقابل‌های جالبی را در خود جای خواهد داد. از دربی اصفهان شروع می‌کنیم که دو استقلالی قدیمی روی نیمکت دو تیم برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد. به این‌ها حضور قریب به اتفاق بازیکنان ذوب‌آهن مقابل سرمربی سابق‌شان- امیر قلعه‌نویی – را هم باید اضافه کنیم. قلعه‌نویی و منصوریان، هر دو سابقه مربیگری در استقلال را در کارنامه دارند و همیشه جزو گزینه‌های سرمربیگری این تیم محسوب می‌شوند.

540004_778

بازی شهر خودرو برابر پرسپولیس هم نکته‌های جالبی را در خود جای می‌دهد. یحیی گل‌محمدی که از پرسپولیس پیشنهاد مربیگری دریافت کرد تا جانشین برانکو شود، روی نیمکت شهر خودرو ماند تا هفته ششم برابر تیم سابقش قرار بگیرد. به یحیی، باید سروش رفیعی را هم اضافه کنیم که بعد از حضور در لیست مازاد پرسپولیس تصمیم گرفت به مشهد برود و برای شهر خودرو بازی کند. بی‌شک رفیعی برای نشان دادن توانایی‌هایش به پرسپولیسی‌ها و کالدرون انگیزه‌های فراوانی دارد. تقابل مهدی رحمتی که سال‌ها درون دروازه استقلال قرار گرفته هم با پرسپولیس جذاب خواهد بود.

8496e8bf9e99167cc24d659fe3d43291e12458570f38ebaaa4add255574992f7--sm

عبدالله ویسی با شاهین به مصاف فولاد می‌رود. تیمی که ویسی مربیگری را آنجا آغاز کرد و همراه با ملادن فرانچیچ به عنوان قهرمانی لیگ برتر هم رسید. به ویسی، چند بازیکن دیگر شاهین که سابقه بازی در فولاد را در کارنامه دارند را هم می‌شود اضافه کرد.

استقلال- گل‌گهر دو چهره ویژه دارد. اولی مجتبی جباری که چند هفته است به سیرجان رفته تا دستیار وینگو بگوویچ در کادر فنی این تیم باشد. جباری البته فعلا کارت مربیگری دریافت نکرده و شاید تأخیر در این ماجرا بی‌ارتباط با تقابل با استقلال نباشد. در ترکیب گل‌گهر بهنام برزای هم حضور دارد. مهاجمی که چند فصل در عضویت استقلال بود اما از لیست این تیم خارج شد تا حالا انگیزه‌های زیادی برای بازی مقابل تیم سابقش داشته باشد.

5254573

بازی نساجی- ماشین‌سازی هم می‌تواند جذاب از آب در بیاید. جذاب از این نظر که رضا مهاجری فصل قبل سرمربی ماشین‌سازی بود و حالا باید روی نیمکت نساجی بنشیند و مقابل تیم سابقش نتیجه بگیرد. دیدار تراکتورسازی مقابل پارس‌جنوبی هم برای یک نفر حساس‌تر از بقیه است. فراز کمالوند که تراکتورسازی را به لیگ برتر آورد و چند فصل هم سرمربی این تیم بود. کمالوند که محبوبیت فراوانی در تبریز دارد، باید به این شهر برود و از تراکتورسازی امتیاز بگیرد. کنار کمالوند، مرتضی اسدی هم حضور دارد. کاپیتان سابق تراکتورسازی که سال‌ها نقش ویژه‌ای در خط دفاع این تیم ایفا می‌کرد.

01256634

به گزارش جی پلاس؛ هفته ششم لیگ برتر نوزدهم، با توجه به برخوردهای جذاب می‌تواند هفته تقابل‌ها لقب بگیرد. تقابل‌هایی که تنور لیگ را داغ می‌کنند و به جذابیت بازی‌ها می‌افزایند. رقابت های این هفته، جمعه (12 مهر 98) برگزار می شود.

دیدگاه تان را بنویسید