دادگاه CAS: پرونده سوپرجام ایران پیچیده است و باید وقت بیشتری بگذاریم

دادگاه بین المللی ورزش با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران اعلام کرد به دلیل پیچیدگی‌های پرونده سوپرجام فصل ۹۶-۹۷ زمان اعلام رای به تعویق افتاد.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، دادگاه بین المللی ورزش (CAS)با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران زمان اعلام رای سوپرجام فصل ۹۶-۹۷ را به تعویق انداخت.

دادگاه CAS در حالی صدور رای خود را برای چندمین بار به تعویق انداخت که قبلا اعلام کرده بود حکم قطعی را در ۲۹ شهریورماه اعلام می کند.

دادگاه بین المللی ورزش دلیل تاخیر در اعلام رای را پیچیدگی های پرونده سوپرجام فوتبال ایران اعلام کرده است و عنوان داشته نیاز به بررسی های بیشتری در این زمینه است. همچنین این نهاد بین المللی هیچ گونه زمان جدیدی را برای اعلام رای مشخص نکرده است.

بیش از یک سال از شکایت باشگاه استقلال تهران از سازمان لیگ فوتبال و باشگاه پرسپولیس به دلیل اهدای سوپرجام فصل ۹۶-۹۷ می گذرد. آبی پوشان پایتخت که حاضر به بازی در زمان اعلام شده توسط سازمان لیگ در دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس نشدند نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر قهرمانی سرخپوشان در سوپرجام دو فصل گذشته به دادگاه CAS اعتراض کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید