کمالوند: حرف‌های منصوریان به درد تئاتر شهر می‌خورد/ این برد پشیزی نمی‌ارزد!

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: برد ذوب آهن پشیزی نمی‌ارزد و حرف‌های منصوریان به درد تئاتر شهر می‌خورد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال امروز(دوشنبه) دو تیم پارس جنوبی و ذوب آهن از ساعت 18:30 در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی به وقت اضافه کشیده شد. در ادامه این دیدار در دقیقه 92 محمدزاده برای ذوب آهن گل زد و نتیجه بازی 2 بر یک به سود تیم ذوب آهن تمام شد.

فراز کمالوند در پایان این دیدار، اظهار داشت: من عرضی ندارم منتظر سوالات دوستان هستم. فوتبال خیلی خوبی بود. بچه‌هایی که امروز بازی کردند بالاتر از انتظار ما بودند. این نفرات در آینده می‌تواند به ما کمک کنند و  پای به پای تیم ذوب آهن و دقایقی بهتر از ذوب آهن این جوانان بازی کردند

وی ادامه داد: من گفتم پنالتی که رخ داد ایرادی ندارد. برای پیشرفت بازیکنان جوان باید تاوان هم داد. ما کل خط حمله را تغییر دادیم. من از احسان سعیدی هم راضی هستم امروز در پایان بازی به او گفتم با این وضع به درد تیم ملی نمی‌خورد. عملا با آمدن احسان سعیدی تیم ما 10 نفره شده و مشتاقانه علی رغم اینکه ما برنامه ریزی کرده بودیم روی احسان سعیدی اما نشد. باید نتیجه بازی برای بازیکنانم مهم باشد.

کمالوند در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: احسان سعیدی قاعدتاً دیگر جای در تیم ما نخواهد داشت و پس از پایان این موضوع را به او گفتم. 

سرمربی تیم پارس جنوبی در ادامه گفت: هل دادن طبیعی است. من می‌گویم برنده شدن خوب است اما نه به هر نتیجه‌ای. ذوب‌آهن الان برنده شد آیا جام را به او دادند؟ دروازه‌بان ذوب‌آهن زمین خورده بود بازیکنان ما ایستادند اما بازیکنان آنها آمدند توپ را از بالای سر دروازه‌بان به داخل دروازه انداختند. این زشت‌ترین صحنه فوتبال ما می‌تواند لقب بگیرد. این کارها زشت است ما معلم هستیم باید به بازیکنان‌مان آموزش بدهیم. این برد پشیزی نمی‌ارزد. بازیکنان ذوب‌آهن در سه صحنه مختلف این کار را کردند. این رفتارها باعث می‌شود ما هم از این کارها کنیم. تیم‌های دیگر باید بدانند برای ذوب‌آهن این کارها مهم نیست و آنها می‌روند بازی می‌کنند. این رفتارها دور پهلوانی است. حالا که آنها برده‌اند آیا جام را به ذوب‌آهن داده‌اند. 

کمالوند در واکنش به صحبت‌های منصوریان گفت: این داستان‌ها به درد تئاتر می‌خورد. حرف‌های منصوریان به درد تئاتر شهر می‌خورد. 

وی در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سؤال که آیا احسان سعیدی دیگر در ترکیب تیم شما حضور نخواهد داشت، گفت:‌ از لحاظ فنی سعیدی به درد تیم ما نمی‌خورد. بازیکن باید وقتی وارد زمین می‌شود بدود. او وسط زمین ایستاده بود حامد 120 دقیقه استارت می‌زد به او گفتم که در تیم ما دیگر جایی ندارد باید برود در تیم امید تمرین کند تا در زمان مشخص او را جابه‌جا کنیم. امروز بهاروند و متین خیلی خوب بودند بازی بعدی به آنها استراحت می‌دهم اما بازی مقابل تراکتور حتماً آنها در ترکیب تیم حضور خواهند داشت. جوان باید بداند که لیگ سخت است مقابل بازیکن لیگ اگر اشتباهی انجام بدهد کار تیم را سخت می‌کند. امروز متین برای اولین‌بار در ترکیب تیم قرار گرفت. این نویدبخش است که از جوانان استفاده خواهیم کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید