یک طبل چیزی نبود که بازی را نگه داریم/

مهاجری:اتفاقی نیفتاده، پارسال تیم لیگ دویی به فینال رسید!

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بهانه نمی‌آورم ولی مشکلات رفته رفته روی کار ما تاثیر می‌گذارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی مقابل شهرخودرو اظهار داشت: فوتبال برد و باخت دارد و نوسان همیشه وجود دارد و یک جایی ما شرمنده می‌شویم. بارها به بازیکنانم گفتم وقتی مسئولیت تیمی مثل نساجی را قبول می‌کنیم باید همه چیز را بپذیریم. البته من بهانه نمی‌آورم ولی مشکلات رفته رفته روی کار ما تاثیر می‌گذارد. شما به ترکیب شهر خودرو نسبت به بازی قبل دقت کنید که چند تغییر داشت. در این بازی ما آشوری را نداشتیم و با مصدومیت نظری نظم تیمی ما به هم خورد.

وی افزود: در نیمه دوم سوار بازی شدیم ولی نه اینکه توپ در اختیار ما باشد ولی پدیده را کنترل کردیم. بعد از گل هم احساسی بازی کردیم و همین باعث شد جام حذفی را از دست بدهیم. با این بضاعت این باخت سخت بود ولی امیدوارم دوباره تیم را بلند کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی تیم نساجی در خصوص اینکه خیلی‌ها بابت رفتار داوود رفعتی ناراحت شدند و آیا وی مشکلی با مردم قائمشهر دارد گفت: من فکر می‌کنم مدل رفعتی همین است! خود قانون بعضی مواقع انعطاف دارد. ما یک جلسه هماهنگی قبل از بازی داریم و به نظرم یک طبل چیزی نبود که بازی را نگه داریم. این یک بحث 2 گانه است. این سومین بازی است که ما طبل داشتیم ولی آیا مشکلی بود؟

وی تاکید کرد: وقتی به یکباره در یک بازی حساس این مسائل درست می‌شود طبیعتا شور تماشاگر گرفته می‌شود. آنها مبادی آداب هستند و همه از آنها لذت می‌برند. در مشهد تماشاگر باید سوار مترو شود و از ساعت 3 حرکت کند که ساعت 6 به ورزشگاه برسد، طبیعی است اعصاب آنها خرد می‌شود. وقتی اینجا رفتار خوبی از مردم می‌بینیم نباید حساسیت ایجاد کنیم.

مهدی یکتا در حاشیه نسیت گفت: سال گذشته هم همین اتفاق در بازی با ذوب‌آهن افتاد و تیم ما در حال حمله بود که رفعتی بازی را کنترل کرد. این مساله ذهن را بر هم می‌زند. اگر رفعتی به قانون اعتقاد دارد به جاهایی ایراد بگیرد که تماشاگرانش مشکل دارند. سال گذشته حق تماشگران نساجی که بهترین‌های ایران بودند خرده شد.

رضا مهاجری در ادامه تصریح کرد: شما ناظر بازی هستید و کار شما روی روان من هم تاثیر می‌گذارد. فدراسیون تصمیم گیرنده قضایی دارد و آنها تصمیم می‌گیرند. ما خیلی‌جاها حقمان ضایع شده و امیدوارم  دیگر به این شکل حق ما ضایع نشود.

وی در خصوص نبودن قاضی و چند بازیکن در تمرینات گفت: این نفرات نیستند. وقتی کارت بازی آنها صادر نمی‌شود همین می‌شود. وقتی می‌بینم آنها در تمرین عصبی هستند گفتم در تمرین شرکت نکنند. الان 6 بازی گذشته و من به آنها نیاز دارم. البته قول دادند که این بازی به تیم ما اضافه شوند و ظاهرا قول دادند قبل از بازی بعد بدهی را به کمیته وضعیت بدهند. اگر مثلا امروز سرلک و آشوری را داشتیم در خط میانی بهتر کار می‌کردیم. شاید می شد در این بازی نتیجه بگیریم. چرا حتما باید بلایی بر سر تیم بیاید تا به فکر بیفتیم. وقتی 4 روز 4 روز بازی می‌کنیم بازی ها فرسایشی می شود و من امیدوارم که از خجالت تماشاگران نساجی بر بیاییم.

وی در خصوص تعویض سینگ گفت: او مصدوم نشد و سینگ را در جایی که می‌خواستیم جواب نداد. مجبور شدیم سیستم را تغییر بدهیم و این بازیکن در پست غیر تخصصی نتوانست نیازهای ما را تامین کند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در ادامه گفت: من الان نمی‌خواهم توجیه کنم و از شما هم می خواهم سوالاتی نپرسید که نتوانم جواب بدهم. امروز اگر تیم خودمان را داشتیم می‌توانستیم فوتبال بهتری باشد. علی شجاعی مریض شد و یکی دیگر هم مصدوم شد. این تیم مردمی است و باید خیلی چیزها را روی چشمم ببندم. باختیم ولی اتفاق خاصی هم نیفتاده و جام حذفی هم جام شگفتی ها است. سال گذشته یک تیم لیگ دویی به فینال جام حذفی رفت ولی امیدوارم این اتفاقات در لیگ رخ ندهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید