جمشیدیان: تراکتور را می‌بردیم از جام‌حذفی کنار می‌کشیدیم!

سرمربی تیم پاس همدان گفت: اگر امروز تراکتور را شکست می‌دادیم شاید برای مرحله بعد از این رقابت‌ها کنار می کشیدیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، احمد جمشیدیان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتور گفت: قبل از هر چیز بابت غیبتم در نشست خبری روز گذشته از شما عذرخواهی می‌کنم. ما امروز مقابل بهترین خط دفاعی لیگ برتر و تیمی پر ستاره که مربی کارکشته‌ای هم داشت بازی کردیم. از قبل گفته بودیم که به دنبال لذت بردن از فوتبال هستیم و حتی اگر امروز تراکتور را شکست می دادیم شاید برای مرحله بعد از این رقابت‌ها کنار می کشیدیم. هدف ما جام حذفی نیست بلکه می خواهیم در لیگ دسته دوم موفق باشیم. می خواستیم از فوتبال لذت ببریم و خوشحالم که این اتفاق رخ داد. سال ها بود که تیم لیگ برتری به همدان نیامده بود و بعد از حدود 5 سال هواداران از یک فوتبال در همدان لذت بردند. بردن پاس لیگ دویی برای تراکتور لذت ندارد اما من این برد را به آنها تبریک می گویم.

وی ادامه داد: ما پیش بینی بازی سختی را می کردیم. 90 درصد از بازیکنان من برای اولین بار با بازیکنان لیگ برتری و ملی پوش تنه به تنه می شدند. ما برای بازی امروز برنامه داشتیم و چه از حریف عقب می افتادیم و چه جلو بودیم همین کاری را می کردیم که در بازی امروز انجام دادیم. ما در بازی امروز نمی توانستیم بی محابا بازی کنیم چون شاید نتیجه‌ای رقم می‌خورد که در شان هواداران ما نبود. بازیکنانم چند سال است که تیم لیگ برتری از نزدیک ندیده بودند اما در نیمه دوم دیدند که مثل آنها می توانند بازی کنند و به توپ ضربه بزنند. به همین دلیل در نیمه دوم بهتر بازی کردیم.

جمشیدیان در خصوص انگیزه تیمش در بازی امروز هم اظهار داشت: ما نیاز به انگیزه‌های درونی و بیرونی داریم. بازی مقابل تراکتور و حضور هواداران انگیزه درونی بود اما در لیگ دسته دوم باید انگیزه‌های دیگری برای بازیکنان باشد. ما در یک ماه گذشته یک ریال به بازیکنان پولی ندادیم. باید 20 درصد به آنها پول می دادیم که شاید این رقم به اندازه دستمزد یک ماه یکی از بازیکنان حریف امروز ما نبود. شاید گران ترین بازیکن تیم من بتواند با این 20 درصد یک کفش استوک بتواند بخرد! باید انگیزه‌های مالی بهتر شود تا کیفیت تیم هم رو به بهبودی داشته باشد.

سرمربی پاس همدان در مورد پنالتی زن تیمش هم افزود: این بازیکن سال قبل از 9 پنالتی که زد 9 گل به ثمر رساند. حتی وقتی پنالتی اول را خراب کرد به او گفتم اگر 10 پنالتی دیگر هم خراب کنی باز هم تو پنالتی زن اول تیم خواهی بود. او آمار خیلی خوبی در پنالتی زدن دارد.

وی تصریح کرد:به بچه های تیم قبل از بازی گفتم که اگر شما بتوانید در بازی امروز توپ را از میانه زمین جلوتر ببرید با موج هواداران می توانید توپ را جلوتر ببرید. البته من از عدم استقبال هواداران در بازی های مان گله‌ای ندارم. از من گرفته تا قبلی‌ها همه مقصر هستیم که هواداران تیم ما این قدر کم شده اند. سرپرست تراکتور شب قبل در جلسه هماهنگی گفته بود هواداران ما ورزشگاه را مثل بازی با سایپا پر می کنند اما امروز هواداران ما نشان دادند که می توانند 5 هزار نفری هم به ورزشگاه بیایند.  ما باید کاری انجام دهیم تا انها به ورزشگاه بیایند.

 

دیدگاه تان را بنویسید