هافبک سپاهان و تیم ملی در گفت و گو با جی پلاس؛

نورافکن: شرایط تیم امید واقعا نگران کننده است/ رسیدن به المپیک 2020 آرزوی ماست

هافبک سپاهان می گوید آرزویش بازی در المپیک 2020 است اما اکنون وضعیت این تیم خوب نیست.

لینک کوتاه کپی شد

سپاهان توانست در دیدار بزرگ هفته پنجم لیگ برتر پرسپولیس را شکست دهد تا به طلسم ناکامی خود برابر این تیم پایان دهد و به صدر جدول صعود کند. یاران امید نورافکن در تهران دو گل به پرسپولیسی ها زدند و یکی از رقبای اصلی خود در راه قهرمانی را با شکست مواجه کردند.

با این حال نورافکن که در این فصل برای تیم قلعه نویی بازی می کند، از وضعیت تیم گذشته خود هم بی خبر نیست و می گوید با بازیکنان این تیم در تماس است. او معتقد است استقلال بهتر خواهد شد.

امید نورافکن در گفت و گو با جی پلاس؛ به طرح برخی مسائل پرداخت که در ادامه می خوانید:

*با استقلالی ها در تماسم

نورافکن درباره نتایج استقلال در فصل جاری لیگ برتر فوتبال گفت: استقلال در چند بازی نخست لیگ خوب عمل کرده اما در نتیجه گیری کمی ناکام بود. آن ها یکی از رقبای ما برای رسیدن به قهرمانی هستند و مطمئنا در هفته های آینده بهتر از این خواهند شد. بازیکنان استقلال هم می دانند که از این مرحله گذر خواهند کرد .با هم تیمی های سابقم در استقلال در تماسم.

*امیدوارم به قهرمانی سپاهانی کمک کنم

هافبک سپاهان درباره بازی در سپاهان و جا افتادن در تفکرات تاکتیکی قلعه نویی گفت: تجربه کار با قلعه نویی را دارم. این موضوع یکی از دلایلم برای رفتن به سپاهان بود چون او نوع بازی من را می دانست. امیدوارم در این فصل بهترین عملکردم را ثبت کنم و بتوانیم قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم.

*می خواهم در جام جهانی قطر بازی کنم

او درباره دعوت شدن به تیم ملی در اردوهای آینده، به جی پلاس گفت: تلاشم را می کنم به تیم ملی دعوت شوم. قبلا توانستم با کی روش برای تیم ملی بازی کنم. امیدوارم نظر ویلموتس را جلب کنم. دوست دارم در جام جهانی قطر به میدان بروم.

هافبک ملی پوش سپاهان درباره قرعه دشوار تیم ملی امید در انتخابی المپیک 2020 نیز اظهار کرد: هر 16 تیم حاضر در این مرحله برای کسب سهمیه المپیک به میدان می روند. رقابت در رده امید بسیار نزدیک است اما تیم هایی مانند کره جنوبی، عربستان و استرالیا قدرت های سنتی محسوب می شوند و ازبکستان، قطر، امارات و حتی ویتنام به عنوان قدرت های جدید آسیا در صدد رسیدن به المپیک توکیو هستند.

*آرزویم بازی در المپیک است

او ادامه داد: آرزوی قلبی من حضور در المپیک است. دوست دارم همانند بازی در جام جهانی جوانان، بازی در المپیک را تجربه کنم اما همه می دانیم که شرایط ما دشوار است و  از رقبای خودمان در مرحله گروهی عقب تر هستیم.

*خودمان رقیب اصلی تیم امید هستیم

نورافکن با اشاره به وضعیت تیم ملی امید، در پایان به جی پلاس گفت: رقیب اصلی ما، خودمان هستیم. باید شرایط این تیم را درک کنیم و در سه ماه آینده بهترین آماده سازی را داشته باشیم. تاکنون اینطور نبوده اما ما نیازمند حمایت از تیم امید هستیم تا جوانان این کشور به طلسم ناکامی حضور در المپیک پایان دهند. واقعا برای این تیم نگرانم. ما هنوز برنامه  آینده تیم را نمی دانیم.

دیدگاه تان را بنویسید