توضیح دیاباته درباره آخرین وضعیت مصدومیش

مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال گفت: وضعیت جسمی من بعد از آسیب دیدگی که رخ داد نسبت به قبل تغییر کرده و نسبت به روزهای اول اوضاع و شرایطم بهتر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شیخ دیاباته در خصوص آخرین وضعیت مصدومیش که در دیدار با نفت مسجد سلیمان اتفاق افتاد گفت: شرایط جسمی من بعد از آسیب دیدگی که رخ داد نسبت به قبل تغییر کرده و نسبت به روزهای اول اوضاع و شرایطم بهتر شده است.

وی افزود: مهمترین مساله‌ای که الان به آن فکر می‌کنم این است که سریع‌تر به میادین برگردم و به استقلال کمک کنم.من در استقلال احساسی راحت و حس خوبی به این تیم دارم.

مهاجم استقلال تاکید کرد: خوشحالم که در ایران و در باشگاهی مثل استقلال بازی می‌کنم. ما تیم خوبی هستیم و گروه خوبی داریم.وقتی تماشاگران استقلال را می‌بینم شور و شعف زیادی دارم و واقعا آنها احساسی به من می‌دهند که غیر قابل توصیف است.آنها همیشه از ما حمایت می‌کنند و پشت تیم ما هستند. امیدوارم که هر چه سریعتر به میادین برگردم و بتوانم به استقلال برای بهتر شدن کمک کنم.

دیاباته از پاسخ به سوالات دیگر پیرامون شایعه پیشنهاد از پرسپولیس که توسط کالدرون در نشست خبری پیش از دربی مطرح شد خودداری کرد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید