آماده سازی ۳ پارکینگ با ظرفیت ۵۰۰ اتوبوس در مهران برای اربعین ۹۸

معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از ایجاد امکانات مناسب در پایانه برکت مهران برای اربعین حسینی سال جاری خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، «خداداد مقبلی» در همایش «زائر یاران اربعین و پیشگیری از سوانح و حوادث ترافیکی استان ایلام»، با بیان اینکه  افدامات بسیار خوبی در پایانه مرزی مهران و پایانه برکت برای اربعین ۹۸ از سوی سازمان راهداری انجام شده است، اظهار کرد: وجود دو راه دسترسی مجزا جهت روان سازی و جلوگیری از ترافیک و تردد راحت برای زائران و نیروهای امدادی، آماده کردن ۳ پارکینگ با ظرفیت ۵۰۰ اتوبوس، احداث ۶۸۸ چشمه سرویس بهداشتی با پیشرفت ۸۰ درصدی، ایجاد بیش از ۵ هزار متر سایبان برای گیت های  ورودی و خروجی پایانه از جمله اقدامات انجام شده برای اربعین ۹۸ بوده است.

مقبلی تصریح کرد: شبکه ارتباط کشور نقش ارزنده ای در چرخه اقتصادی کشور دارد و بالای ۸۰ درصد جابه جایی کالا و مسافر از شبکه جاده ها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۵۰۰ نقطه پرحادثه در کشور شناسایی شده که ۲۵۰ نقطه از آنها مورد تاکید پلیس راه بوده است،  خاطرنشان کرد: از ۲۵۰ نقطه پرحادثه  مورد تاکید پلیس راه کشور ۵۶ نقطه برطرف شده که ۲ نقطه مربوط به استان ایلام بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید