بارسلونا برد و مسی مصدوم شد

بارسلونا در شب آسیب دیدگی ستاره آرژانتینی اش توانست ویارئال را شکست دهد و سه امتیاز بازی را کسب کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بارسلونا سه شنبه شب در هفته ششم لالیگا به مصاف ویارئال رفت و توانست ۲ بر یک مهمانش را در نیوکمپ شکست دهد.

بارسا در حالی با قدرت بازی را شروع کرد که برای نخستین بار سه مهاجم اصلی این تیم از شروع به میدان رفتند. لیونل مسی، آنتوان گریزمان و لوییس سوارس خط حمله آبی اناری ها را تشکیل دادند. مسی برای نخستین بار در ترکیب اصلی در لالیگا به میدان رفت و همان ابتدا تاثیر خود را نشان داد. گریزمان در دقیقه ۶ با سانتر مسی دروازه ویارئال را باز کرد. مهاجم فرانسوی سومین گلش را با پیراهن آبی اناری ها به ثمر رساند. در ادامه آرتور توانست برای آبی اناری ها گلزنی کند. پس از این گل مهمان به دنبال تساوی برآمد و در نهایت تلاش های این تیم به یک گل منجر شد. سانتی کاسورلا در دقیقه ۴۴ اختلاف را به حداقل رساند. ویارئال نسبت به بارسلونا در این نیمه شوت های بیشتری به سمت دروازه زد.

در لحظات پایانی نیمه اول مسی احساس درد کرد و در نهایت ارنستو والورده تصمیم گرفت در شروع ۴۵ دقیقه دوم ستاره آرژانتینی را تعویض کند. ویارئال به دنبال گل مساوی بودند. در دقایق نخست مارک آندره تراشتگن دروازه شان را نجات داد. مهمان برای دقایقی خوب بازی کرد. از طرفی بارسا با گذشت زمان به تعداد حمله هایش افزود. آنسو فاتی که در دقیقه ۷۸ به میدان رفته بود یک فرصت خوب را از دست داد. تیم کاتالانی در نهایت سه امتیاز بازی را به دست آورد تا شرایط را به نفع خود کند. آبی اناری ها در شروع هفته در یک بازی ضعیف مغلوب گرانادا شده بودند.

بارسلونا با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و به طور موقت به رتبه چهارم جدول صعود کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید