پلمپ ۱۰ موسسه غیر مجاز اعزام دانشجو به خارج از کشور

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج از پیگیری برای پلمب ۱۰ موسسه غیر مجاز اعزام دانشجو به خارج خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ابراهیم حاجی زاده درباره آخرین اقدامات در خصوص ساماندهی موسسات اعزام دانشجو به خارج از کشور گفت: ۱۱۵ موسسه اعزام دانشجو دارای مجوز در سال‌های اخیر به دلیل عدم رعایت ضوابط قانونی لغو مجوز شده اند.

وی ادامه داد: در یک ماه گذشته نیز ۷ موسسه فاقد مجوز و یکی از مؤسسات دارای مجوز به علت تخلف لغو مجوز و توسط اداره کنترل و نظارت بر صنوف پلیس امنیت پلمب شدند.

مدیر کل بورس و اعزام دانشجویان خارج از پیگیری برای پلمب  ۱۰ موسسه غیرمجاز و فاقد جواز اعزام دانشجو به خارج از کشور خبر داد و افزود: با پلمب این موسسات غیر مجاز، متقاضیان  به سمت موسسات مجوز دار هدایت می شوند.

حاجی زاده با بیان اینکه به تمام مؤسسات اعزام به دانشجو هشدار می‌دهیم در صورت عدم رعایت قانون لغو مجوز خواهند شد افزود: پیگیر این موضوع هستیم تا قراردادهای متقاضیان با موسسات اعزام دانشجو را آنلاین کنیم.

وی ادامه داد: با آنلاین شدن قراردادها همه موارد ثبت شده در قراردادها  با نظارتی که صورت می گیرد دیگر امکان تغییر آن وجود ندارد.

حاجی زاده افزود: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد این است که قراردادهایی که نوشته می شوند تغییر داده می شود چرا که متقاضی از ریز قرار داد اطلاع ندارد و ما به دنبال این هستیم شرایطی ایجاد کنیم که متقاضیان بر قراردادها اشراف داشته باشند.

وی درباره اینکه آیا آماری از تعداد موسسات غیرمجاز در دست دارید گفت: خیر آمار نداریم و هر گزارشی که ارائه می شود را رسیدگی می کنیم، از پلیس امنیت خواسته ایم اگر آماری دراین زمینه دارد، ارائه دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید