زمان بازگشت سهراب مرادی به تمرینات وزنه برداری مشخص شد

نایب رییس فدراسیون وزنه برداری اعلام کرد، تمرینات آماده سازی سهراب مرادی به خوبی پیش رفته و بعد از یک هفته دیگر می‌تواند کم کم دسته به وزنه شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، داود باقری درباره وضعیت سهراب مرادی پس از بازگشت به ایران بیان کرد: بعد از اینکه سهراب مرادی عمل کوچک ترمیم انجام داد که البته خوب  و موفقیت آمیز بود، نزدیک به چهل روز زیر نظر دکتر امینی تمرینات فیزیوتراپی را انجام داد و در این مدت علاوه بر شانه بر روی کمرش هم کار انجام شد تا عضله اش تقویت شود. سهراب مرادی برای آماده شدن جهت حضور در گزینشی المپیک به ایران آمد و تمرینات فیزیوتراپی را انجام می دهد. از امروز هم تمریناتی را در آب انجام خواهد داد و در کنارش نیز بدنسازی می کند.

 باقری در پاسخ به این پرسش که او چه زمانی می‌تواند تمرین وزنه برداری آغاز کند، تصریح کرد: شش هفته بعد از عمل می تواند آرام آرام وزنه بزند که در حال حاضر یک هفته دیگر باقی مانده است و بعد از یک هفته می تواند کم کم تمرینات وزنه برداری را آغاز کند.

 او در پاسخ به این پرسش دیگری مبنی بر اینکه با سهراب مرادی صحبت شده برای رسیدن به رکوردهای بالا عجله نداشته باشد، تاکید کرد: بله. با او زیاد صحبت شده است و خودش هم متوجه شده است. در حال حاضر تمرینات آماده سازی او خیلی خوب پیش رفته است.

 او در مورد اینکه نگرانی ها بابت رسیدن سهراب مرادی به المپیک رفع شده است یا خیر، گفت: محدودیت حرکتی نمی بینیم. عمل که موفقیت آمیز بوده وکارهای بازتوانی و فیزیوتراپی هم خوب بوده است از این رو نگرانی وجود ندارد مگر اینکه بد کار کند. تا الان خوب آماده شده و هیچ مانعی برای ادامه فعالیتش نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید