گفت وگوی جی پلاس با مدافع پرسپولیس؛

شجاع خلیل زاده: کالدرون توصیه خوبی درباره عملکرد داور کرد/ اشتباهات ما کمتر از استقلال بود

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی از بازیکنان اجازه بدهند بازی‌هایشان در لیگ برتر دو رقمی شود؛ بعد درباره من و تیمم صحبت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شجاع خلیل زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، درباره اطلاعیه صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره داربی 90 اظهار کرد: من حتما برای توضیحات بیشتر و بیان اتفاقات به کمیته انضباطی می روم. معتقدم حق تیم ما در بازی پایمال شد. چند بازیکن استقلال، بازیکن ما را زدند و فحاشی کردند اما کسی نبود این اتفاقات را ببیند. نمی خواهم از حق تیم مان کوتاه بیایم.

او با اشاره به پیروزی تیمش در دربی تهران گفت: اشتباهات ما در این بازی کمتر بود؛ هر چند داور به اشتباه به نفع حریف پنالتی گرفت اما جز این مرتکب اشتباه نشدیم و به حقمان که پیروزی در دربی بود، رسیدیم. این پیروزی مهمترین اتفاق بازی است و در جدول کمک زیادی به ما می کند و در ادامه راه موجب افزایش انگیزه تیم می شود.

خلیل زاده درباره عملکرد بیرانوند در مهار پنالتی استقلال تصریح کرد: برای علیرضا خوشحالم که پنالتی را گرفت و ما را در بازی نگه داشت تا به حقمان برسیم. علیرضا بهترین دروازه بان ایران است. او علی رغم تمام مشکلاتی که وجود داشت با انگیزه عمل کرد و از عوامل موفقیت ما بود. همه تیم برای کسب این پیروزی متحد شده بودند.

مدافع پرسپولیس درباره دادن پنالتی به استقلال اظهار کرد: یک درصد هم پنالتی نبود. داریوش شجاعیان پای من را زد. کالدرون گفت اگر داور هم بد عمل کرد شما بهتر بازی کنید. خدا را شکر با پیروزی در این بازی پنالتی را هم جبران کردیم.

دیدگاه تان را بنویسید