کلیه‌درد دارید؟ بیشتر بادمجان بخورید

نمی‌توانید با مصرف یک ماده‌غذایی، بیماری‌ها را درمان کنید یا از دردی که سال‌ها عذاب‌تان می‌داده خلاص شوید، اما اگر موادغذایی سالم را به رژیم‌غذایی‌تان اضافه کنید، احتمال ابتلایتان به بسیاری از بیماری‌ها پایین می‌آید. اگر دردکلیه یا تکرر ادرار همیشه آزارتان داده، پیشنهاد می‌کنیم هر هفته بادمجان مصرف کنید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ما در این مطلب دلایل اصلی مفیدبودن بادمجان برای کلیه‌ها را با شما درمیان می‌گذاریم.

پتاسیم اندک موجود در بادمجان، آن را به گیاهی مفید برای کلیه‌ها تبدیل کرده. کلیه‌های شما برای سالم‌ماندن به این ماده نیاز دارند و علاوه بر بادمجان، با مصرف سیب، کاهو، انگور، نخودفرنگی و قارچ هم می‌توانید به بدنتان پتاسیم برسانید.

برای تنظیم فشارخون و بهبود عملکرد کلیه‌هایتان، به مصرف موادغذایی با سدیم پایین نیاز دارید. بادمجان یکی از همین خوراکی‌هاست و به همین دلیل مصرف آن به حفظ سلامت کلیه‌ها کمک می‌کند.

بادمجان سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و فلانوئیدهاست. برای از بین‌بردن رادیکال‌های آزادی که در بدنتان خانه کرده‌اند، می‌توانید سراغ بادمجان بروید و با کمک این گیاه احتمال رشد تومورهای سرطانی را پایین بیاورید.

بادمجان یک گیاه کم‌کالری است که فیبر فراوانی هم دارد و نه‌تنها شما را سیر نگه می‌دارد، بلکه به کاهش وزنتان هم کمک می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید