توقع دارم هواداران سپاهان از ما حمایتی کامل داشته باشند

قلعه‌نویی: رفتارهایی که با کی‌روش می‌شود جوانمردانه نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان توقع دارد هواداران حمایت کاملی در مسابقات از این تیم داشته باشند تا باعث دلگرمی زردپوشان شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: طبیعتاً هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. تیم‌ها به هم نزدیک هستند و هنوز عیار تیم‌ها مشخص نشده است. درست است در بازی قبلی دو امتیاز از دست دادیم، اما لیاقت‌مان برد بود و در بحت دفاعی و هجومی خوب بودیم. حتی یک ضربه به سمت دروازه ما زده نشد که نشان می‌دهد خوب و هوشمندانه بازی کردیم. حتی اگر از نصف موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، به پیروزی رسیده بودیم.

وی تصریح کرد: تیم‌های تارتار همیشه خوب و بابرنامه‌ بازی می‌کنند. بازی گذشته این تیم مقابل استقلال را آنالیز کردیم. اعتقاد دارم نفت مسجدسلیمان فوتبال منطقی را مقابل استقلال بازی کرد. با این حال برای اینکه شرایط ما در جدول بهتر از این باشد، برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با گلایه از هواداران این تیم بیان کرد: از هواداران سپاهان توقع دارم وقتی که در دو سال اخیر شرایط این تیم خوب بوده است از سپاهان حمایت بیشتری داشته باشند. من در این تیم میهمان هستم و روزی خواهم رفت، اما سپاهان برای این هواداران است و توقع دارم حمایت کاملی در مسابقات از ما داشته باشند تا باعث دلگرمی بازیکنان شود. قطعاً در دیدار با نفت مسجدسلیمان نیز از سه دیدار گذشته بهتر خواهیم بود و با دو یا سه تغییر در زمین حاضر خواهیم شد تا فوتبال هجومی‌تر را به نمایش بگذاریم. اضافه شدن سیدمحمد حسینی قطعاً می‌تواند به ما کمک کند.

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که کی‌روش استنلی در فصل گذشته کارت‌های زرد و قرمز زیادی دریافت می‌کرد و به نظر می‌رسد قصد دارد در این فصل نیز چنین رویه‌ای داشته باشد، گفت: متأسفانه یک رسمی بدی در فوتبال ما وجود دارد که برخی مربیان و مدیران وقتی نتیجه نمی‌گیرند تلاش می‌کنند با مطرح کردن بحث‌های انحرافی ذهن هواداران خود را منحرف کنند. خدا کند این دوستان وقتی فیلم و کارشناسی بازی‌ها را می‌بینند شهامت عذرخواهی کردن را داشته باشند. درباره کی‌روش استنلی نیز برخی تیم‌ها وقتی نمی‌توانند از لحاظ فنی او را مهار کنند، کارها و اداهایی را در می‌آوردند که امیدوارم کمیته‌های انضباطی و اخلاق با آنها برخورد کنند.

وی خاطر نشان کرد: در فوتبال شعاری وجود دارد به نام «بازی جوانمردانه» که امیدوارم مورد توجه دوستان قرار بگیرد. البته دو مرتبه با کی‌روش در این زمینه صحبت کردم و روانشناس تیم نیز در این زمینه با کی‌روش صحبت‌هایی انجام داده است. رفتارهایی که با کی‌روش می‌شود به هیچ عنوان جوانمردانه نیست. برخی از این رفتارها مانند این است که وقتی با بارسلونا بازی دارید، مدام مسی را بزنید تا مانع نتیجه‌گیری این تیم شوید. امیدوارم با فوتبال اخلاق و معرفت خود را نشان بدهیم و برای اینکه یک گل کمتر دریافت کنیم هر رفتاری را انجام ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: اعتقاد دارم اگر مردانه بازی کرده و چهار گل دریافت کنیم، بهتر از این است که با روش‌های غیراخلاقی بازی کنیم و حتی از روی نیمکت شیطنت‌هایی داشته باشیم. قبول دارم برخی رفتارهای کی‌روش نیز قابل قبول نیست، اما وقتی در زمین حریف او نمی‌شوند حتی از روی نیمکت تحرکاتی علیه‌اش انجام می‌دهند. فیفا به دنبال این است تا گل‌‌های بیشتری در مسابقات زده شود، اما ما به سمت دیگری در حال حرکت هستیم تا با زمین افتادن نتیجه لازم را بگیریم یا با لگد کی‌روش را بزنیم که من این رفتارها را نمی‌پسندم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که «کی‌روش قبول کرده است که رفتارهای عصبی در زمین دارد؟»، گفت: او قبول کرد که باید خود را کنترل کند و می‌داند اگر کنترلی روی رفتارش نداشته باشد جریمه خواهد شد.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌دارد که سپاهان که از لحاظ ساختار دفاعی عملکرد خوبی دارد، در بحث هجومی نیز همین‌گونه رفتار کند، گفت: به این سؤال جواب نمی‌دهم، چون اعتقاد دارم این سؤال کارشناسی نیست و معلوم است که یک سؤال را دست شما داده‌اند! ما بیشترین گل زده را در لیگ داریم و واقعاً بابت این سؤال متأسفم!

 

دیدگاه تان را بنویسید