فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید شد

پس از استعفای جمشید خیرآبادی از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی امید به دلیل دو شغله بودن، فرشاد علیزاده جایگزین وی تا مسابقات جهانی مجارستان شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جمشید خیر آبادی همزمان رییس هیت کشتی کردستان و سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی امید بود و مسئولین فدراسیون کشتی در بدو ورود، در خصوص تعیین تکلیف وضعیت، از وی خواسته بودند که یک عنوان شغلی را انتخاب کند که جمشید خیر آبادی از سرمربیگری تیم کشتی فرنگی امید انصراف داد و فرشاد علیزاده جایگزین وی شد.

بنا بر این گزارش فرشاد علیزاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با توجه به کسب نتایج درخشان و قهرمانی های پیاپی با این تیم، برای  هدایت تیم ملی کشتی فرنگی امید تا مسابقات جهانی مجارستان انتخاب شد.

در حکم فرشاد علیزاده آمده است:

جناب آقای فرشـاد علیـزاده

با سلام و احترام؛

نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی ورزش قهرمانی و مربیگری، به موجب این ابلاغ، به سمت سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان (مجارستان-2019) منصوب می‌شوید.

انتظار دارم با اتکال به نیروی لایزال الهی، در امر هدایت تیم ملی کشتی فرنگی امید در این رویداد مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و در خدمتگزاری به ورزش ملی کشور، موفق باشید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید