واکنش رفعتی به مهاجرت علیرضا فغانی+ متن نامه

رئیس سابق دپارتمان داوری فوتبال متنی را در واکنش به مهاجرت داور بین المللی فوتبال ایران نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

 به گزارش جی پلاس، داود رفعتی در واکنش به مهاجرت علیرضا فغانی داور بین المللی از فوتبال ایران متنی را نوشت که در زیر می خوانید:

متاسفانه گوهر داوری کشور، بهترین داور جهان را به سادگی و به راحتی از دست دادیم، داوری که تاریخ فوتبال ایران از گذشته تاکنون مثل او بخود ندیده و نخواهد دید.

داوران بزرگ گذشته ایران هیچ وقت استعداد و جسارت و فیزیک بدنی او را نداشتند، خیلی از داوران فقط اسم بزرگ داشتند ولی بزرگ نبودند اما او در شخصیت هم بزرگ بود بطوریکه در جلسه ای که با کولینا داشتم همواره از فغانی به نیکی یاد می کرد و عاشق قضاوت او بود.

متاسفانه اما در داخل کشور برای این داور بزرگ جهان ارزش قائل نبودیم، فحاشی کردند، به خانواده او بی حرمتی کردند شخصیت او را در نوع قضاوت مسابقات که به او سپردند حفظ نکردند.
متأسفانه همه این مسائل دست به دست هم داد تا به همین راحتی بهترین داور جهان را از دست بدهیم. تا زمانی که در دپارتمان داوران حضور داشتم حرمت او را حفظ کردم، فغانی هم بیشترین همکاری را با دپارتمان داشت حتی اظهار داشت که مسابقات لیگ دست های پایین را هم قضاوت می کند.
ولی در گذشته های دور هم  که بنده در دپارتمان داوران حضور داشتم، داورانی بودند که وقتی قضاوت لیگ یک را به آنان داده می‌شد با بهانه های مختلف سعی می کردند نپذیرند.

ضمنا تا زمانی که در دپارتمان داوران حضور داشتم برای همه داوران که در مسابقات بزرگ افتخار آفرینی کردند همیشه به استقبال و بدرقه آنان به فرودگاه رفتم مثل فغانی، خانم ناظمی، خانم فتحی، منصوری و سخندان.

پریشب انتظار داشتم کسی از کمیته داوران در مراسم بدرقه فغانی عزیز حضور داشته باشد که متأسفانه اینگونه نبود و او با بدرقه خانواده و دوستان راهی استرالیا شد. البته بنده به عنوان مشاور رئیس فدراسیون و به نمایندگی اعضای کمیته و دپارتمان سابق داوران در بدرقه فغانی عزیز حضور داشتم.
 

 

دیدگاه تان را بنویسید