بختیاری‌زاده: مجیدی اشتباه کرد/ فرهاد نباید اتفاقات ازبکستان را به رسانه‌ها می‌کشاند

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی ایران گفت: در ازبکستان هر اتفاقى که افتاد مجیدی نباید مصاحبه مى کرد و اختلافات را رسانه‌ای می‌کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سهراب بختیاری‌زاده در خصوص انتقاداتی که به فرهاد مجیدی طی روزهای اخیر صورت گرفته است گفت:اول اینکه امثال فرهاد مجیدى، خود من و خیلى هاى دیگر  نسل تازه اى از مربیان هستیم که کار خودمان را به تازگى در این مقطع آغاز مى کنیم و نیاز به کسب تجربه داریم. این خیلى خوب است که با ورود نسل جدید انرژى تازه اى به این عرصه وارد مى شود اما به نظرم در عین جوانى باید پخته و باتجربه عمل کنیم.

وی افزود: وقتى وارد دنیاى مربیگرى مى شویم باید به قواعد آن احترام بگذاریم. برد مال سرمربى است، شکست هم قطعا باید به سرمربى برگردد. باید با شهامت شکست را قبول کرد نه اینکه به دنبال مقصر گشت و از مسئولیت فرار کرد، این قطعا رفتار حرفه‌اى نیست.

بختیاری‌زاده در ادامه گفت:من قویا عقیده دارم فرهاد مجیدى اشتباه کرد که این مسائل را به رسانه ها کشاند.در ازبکستان هر اتفاقى که افتاد فرهاد نباید مصاحبه مى کرد و این اختلاف را بیرون می‌آورد. این مسئله باید در یک جلسه داخلى حل مى شد. البته فرهاد دوست و همبازى من بوده و همیشه برایش آرزوى موفقیت دارم اما ما باید در اینگونه مواقع تصمیم درست بگیریم.تیم امید ما بیش از هر چیز به آرامش نیاز دارد.


مدافع سابق استقلال و تیم ملی در پایان گفت: اى کاش مشاوران و کمک هایى در کنار فرهاد بودند که او را درست راهنمایى مى کردند. همه این حاشیه ها و جنجال هاى روزهاى اخیر از همان مصاحبه شروع شده در حالى که محل مطرح شدن اینگونه مسائل در داخل خانواده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید