حمایت تمام قد سعید آذری از نکونام

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: من مقابل باج‌خواهی را می‌گیرم و من و اعضای هیأت مدیره به طور کامل از سرمربی تیم حمایت می‌کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید آذری در مورد بازی فولاد و سپاهان گفت: شب گذشته یک بازی متعادل را شاهد بودیم، ما مقابل مدعی اول قهرمانی قرار گرفتیم، سپاهان تیمی است که از نظر سرمایه‌گذاری، نیروی انسانی با تیم ما قابل مقایسه نیست. سپاهان سرمایه‌گذاری زیادی انجام داده است. هواداران واقعی فولاد خوزستان نیز حمایت کاملی از تیم انجام دادند و فقط عده قلیلی از تماشاگران بودند که شعارهایی سر دادند تا بازیکن مدنظرشان را به زمین بفرستند، اما نکونام در اصول درست مربیگری، پافشاری انجام داد و من از طریق رسانه شما می‌گویم که نکونام بداند در باشگاه فولاد مدیرانی هستند که از اصول دفاع می‌کنند. من و اعضای هیأت مدیره به طور کامل حامی جواد نکونام هستیم.

آذری با اشاره به سوابق مدیریتی خود عنوان کرد: من دیگر گرگ باران‌دیده هستم و مقابل باج‌خواهی می‌ایستم. باشگاه فولاد خوزستان نیاز به اصلاحات دارد، اما این اصلاحات به هیچ وجه در بخش فنی نیست. اینجا باید اصلاحاتی انجام شود تا دیگر رفتارهای گذشته را شاهد نباشیم. برخی سر حسین فرکی را شکستند، مجید جلالی را کتک زدند، اما باید بدانند که این داستان‌ها تمام شده است. هواداران واقعی فولاد عاشقانه تیم را تشویق می‌کنند و از آن حمایت می‌کنند. ما با دوربین‌ها نیز آن سی چهل نفر را که شعار می‌دادند که بازیکن جوانشان به میدان برود را هم شناسایی کردیم. این افراد به دنبال باج گرفتن هستند و می‌خواهند بخشی از قرارداد بازیکنان را بگیرند. 

وی در مورد اینکه منظورش برخی از لیدرها هستند، عنوان کرد: من اسمی از لیدر نمی‌برم، یکسری آدم پشت نیمکت ما جمع شده بودند و می‌خواستند بازیکن خاصی وارد میدان شود. آن بازیکن هم باید بداند که تازه اول فوتبالش است و با 25 دقیقه بازی مقابل استقلال، پدیده  لیگ نشده است. من جلوی باج‌خواهی‌ می‌ایستم. 

وی تصریح کرد: به جواد نکونام هم می‌گویم که از او حمایت می‌کنیم. هواداران فولاد هم باید بدانند که تیم‌شان کمتر از باشگاه‌هایی مثل تراکتورسازی، سپاهان و پدیده سرمایه‌گذاری کرده است و باید در حد سرمایه‌گذاری از تیم‌شان انتظار داشته باشند. اگر فولاد می‌خواهد راه خوب ذوب‌آهن را طی کند، باید این مسیر را طی کند، همان مسیری که ما در ذوب‌آهن از یحیی گل محمدی، مجتبی حسینی، علیرضا منصوریان در نیم‌فصل دوم و امیر قلعه‌نویی طی کرد. از نکونام هم به طور کامل در باشگاه فولاد حمایت می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید