هادی پور راهی فینال تکواندو گرند پری شد

نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان با برتری در دیدار نیمه‌نهایی دومین مرحله گرندپری در سال ۲۰۱۹ به دیدار پایانی صعود کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، روز دوم  از  مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از صبح (شنبه - 23 شهریورماه) با برگزاری رقابت‌های 58- و 80+ کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم پیگیری شد و آرمین هادی‌پور

آرمین هادی‌پور نماینده وزن  58- کیلوگرم  کشورمان در این رقابت‌ها ابتدا در مرحله یک شانزدهم با نتیجه 19 بر 7 مقابل لئون گلاسنویک ار کرواسی به پیروزی رسید. او در مرحله یک هشتم نهایی به دلیل عدم حضور تکواندوکار ترکیه‌ای به دور یک چهارم نهایی صعود کرد.

هادی‌پور  در این مرحله با نتیجه  12 بر 5 مقابل صفوان خلیل  از استرالیا پیروز شد. او در مرحله نیمه‌نهایی نیز در مقابل  آدرین ویسنته، قهرمان اروپا در سال 2018  از اسپانیا با ارائه مبارزه‌ای بسیار خوب با نتیجه 19 بر 5  به برتری رسید تا به دیدار نهایی صعود کند. وی در فینال به مصاف نماینده کره‌جنوبی می‌رود.

در همین وزن فرزان عاشورزاده دیگر نماینده کشورمان در نخستین گام با  نتیجه 15 بر 9 مغلوب آدرین ویسنته از اسپانیا شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین در وزن  80+ کیلوگرم، سجاد مردانی ابتدا در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل رافائیل آیوکائف  از روسیه با نتیجه 9 بر 7 به پیروزی رسید. او در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 8 بر 7 از سد استفن لامبدین از آمریکا گذشت .

مردانی با برتری 4 بر 3 مقابل مایکون سیکوئرا، دارنده مدال برنز المپیک ریو و نفر سوم مسابقات جهانی 2019 از برزیل، ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. مردانی تا دقایقی دیگر در این مرحله به مصاف کیو دون این از کره‌جنوبی خواهد رفت. 

در این وزن سعید رجبی دیگر نماینده کشورمان ابتدا با نتیجه 23 بر 20 مقابل کارلوس سانسورس از مکزیک به پیروزی رسید، اما با شکست  7 بر 5 مغلوب کیو دون این از کره جنوبی) از گردونه مسابقات کنار رفت.

روز گذشته نیز میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان موفق به کسب مدال طلا شد و سروش احمدی از دور مسابقات کنار رفت.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی است.

این رقابت‌ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید