گل محمدی: انتظارم از بازیکنانم بالا رفته است/ وقفه در لیگ به نفع ما شد

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو می‌گوید تیمش در دیدار برابر ماشین سازی تبریز به دنبال کسب سه امتیاز است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛  یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین سازی تبریز اظهار کرد: امیدوار هستیم فردا (شنبه) شاهد یک بازی خوب باشیم. ما می‌دانیم یک بازی سخت پیش روی ماست چون در دو بازی قبلی، ماشین سازی نشان داد که تیم شایسته‌ای است. تیم ماشین سازی سرعت بسیار بالایی دارد که هر تیمی را می‌تواند غافلگیر کند. خیلی مهم است که ما در طول ۹۰ دقیقه تمرکز کافی را داشته باشیم و فرصت ضد حمله و غافلگیری را به حریف ندهیم.

 

وی افزود: فردا روز سختی برای ما خواهد بود. ان‌شاءالله بتوانیم بازی خوبی را ارائه بدهیم. ما به خاطر مصدومیت و دور بودن برخی بازیکنان و حضورشان در تیم ملی امید و جوانان مشکلاتی را داشته‌ایم اما بازیکنان جانشین خوب تمرین کرده‌اند تا فردا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. ما فردا مقابل یک تیم قابل احترام باید بازی کنیم و به دنبال این هستیم که سه امتیاز این بازی حساس را بگیریم. این سه امتیاز برای ما مهم و حیاتی است.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در ادامه اضافه کرد: فصل گذشته نتایج خوبی گرفتیم و تیم ما آسیایی شد. الان انتظارات خودم از تیم بالاست، بازیکنان خودشان این انتظارات را زیاد کردند چون عملکرد خوبی داشتند. پارسال با تمام مشکلاتی که داشتیم ذهنیت قوی داشتیم و توانستیم نتایج خوبی بگیریم. بازیکنان ما می‌دانند هر بازی می‌توانند پیروز باشند. امسال هم تیم خوب و با تجربه‌ای را جمع بسته‌ایم و همه بازیکنان مشتاق این هستند که هر چه زودتر زمان بازی برسد و بازی کنند و آمادگی خود را به نمایش بگذارند. این ذهنیت باعث شده من حالا خیلی راحت درباره سه امتیاز صحبت کنم.

گل محمدی تصریح کرد: اینکه ما مدعی قهرمانی باشیم و یا نباشیم زیاد برای من مهم نیست آن چیزی که اهمیت دارد این است که بازیکنانم با تمام وجود برای پیروزی و کسب سه امتیاز تلاش کنند. بنابراین امیدوارم بازیکنان هر چه در توان دارند بگذارند و با یک ذهنیت خوب وارد بازی شوند. در هر صورت الان زود است که بخواهیم درباره قهرمانی و مدعیان قهرمانی صحبت کنیم. تیم‌هایی هستند که هزینه‌های هنگفت و زیادی انجام داده‌اند تا بتوانند به قهرمانی برسند و بازیکنان خوبی هم جذب کرده‌اند. ما با توجه به محدودیت‌هایی که داریم مشکلاتی داریم اما نشان دادیم این مشکلات برای ما صرفا یک سکوی پرتاب است و با رد شدن از این موانع می‌توانیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم. ما طی دو هفته توانستیم شش امتیاز کسب کنیم اما این وقفه‌ای که در لیگ افتاد، از جهاتی برای ما خوب شد چون بازیکن مصدوم داشتیم و حالا امیدوار هستیم این بازیکنان به بازی فردا برسند. البته ما یک بازی تدارکاتی خوب مقابل سپاهان انجام دادیم تا در شرایط بازی قرار داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی و کسب سه امتیاز برای ما بسیار اهمیت دارد، ما فردا بازی آسانی پیش نداریم و باید سخت تلاش کنیم. انگیزه پیروزی در وجود ما هست و امیدوارم فردا بتوانیم کاری کنیم تا هواداران و تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند از بازی لذت ببرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید