گزارش جی پلاس

دفاع کی روشی صدای کلمبیایی ها را درآورد!

شیوه تدافعی تیم ملی کلمبیا باعث شده تا بزرگان فوتبال این کشور به انتقاد از کارلوس کی‌روش بپردازند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی ایران پیروزی‌های متعددی به‌دست آورد و البته ساختار دفاعی ایران را تغییر داد. به طوری که تیم ملی در قریب به اتفاق بازی‌ها دروازه‌اش را بسته نگه داشت و گلی از حریفان دریافت نمی‌کرد. کی‌روش یکی از مربیان متخصص در بازی دفاعی است که این موضوع را در کلمبیا هم نشان داده و این تیم ساختار دفاعی مناسبی به‌دست آورده است.

colombia-de-carlos-queiroz-empata-com-borja-a-titular

کی‌روش از وقتی روی نیمکت کلمبیا نشسته، این تیم 10 بازی انجام داده که حاصل آن 6 برد، 3 تساوی و تنها یک شکست بوده است. البته کلمبیا مقابل شیلی در جام ملت‌های امریکای جنوبی در ضربات پنالتی مغلوب شد اما در 120 دقیقه برابر این تیم به تساوی بدون گل رسید. بنابراین تنها شکست کلمبیا در وقت‌های قانونی مقابل کره‌جنوبی و با نتیجه 2 بر یک رقم خورده است.

15680567664599

کلمبیا با کی‌روش به سه تساوی مقابل برزیل، ونزوئلا و شیلی دست یافته و 6 پیروزی هم برابر ژاپن، آرژانتین، قطر، پاراگوئه، پاناما و پرو به‌دست آورده است. نکته جالب درباره آمار کی‌روش در کلمبیا، تنها 4 گل خورده در 10 بازی است. دروازه کلمبیا با کی‌روش دو بار برابر کره‌جنوبی و دو بار هم توسط برزیل فرو ریخته و در باقی بازی‌ها این تیم گلی دریافت نکرده است.

5d6e737769c81.r_1568000333954.0-0-3000-1489

دیوید اوسپینا، دروازه‌بان مشهور کلمبیا در 10 بازی، 8 کلین‌شیت را در کارنامه خود ثبت کرده که آمار فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. کلمبیا در آخرین بازی خود که یک دیدار تدارکاتی بود مقابل ونزوئلا به تساوی بدون گل رسید تا برخی بزرگان فوتبال این کشور به انتقاد از کی‌روش بپردازند و برابر شیوه دفاعی او موضع بگیرند. موضوعی که سر و صدای زیادی در فوتبال کلمبیا به راه انداخته اما به نظر کی‌روش مسیر خود را پیش می‌رود و همچنان تیمش را با روش دفاعی به زمین می‌فرستد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید