کاراته به بازی‌های آسیایی 2022 اضافه شد

در حالی که شورای المپیک آسیا اوایل سال جاری اعلام کرده بود کاراته در بازی‌های آسیایی 2022 حضور ندارد، اما امروز مسئولان آسیایی اعلام کردند این رشته به بازی‌های هانگژو اضافه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شورای المپیک آسیا (OCA) کاراته، ورزش‌های صعودی، بیس‌بال – سافتبال را به بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو اضافه کرد این در حالی است که شورای المپیک آسیا فروردین امسال خبر حذف کاراته را از بازی‌های آسیایی اعلام کرده بود.

نمایندگان رسمی OCA اعلام کردند این رشته‌ها بعد از نشست کمیته هماهنگی که به مدت 2 روز در هانگژو چین برگزار شد، اضافه  شده است. شورای المپیک آسیا اعلام کرد رشته‌های ورزشی و ماده‌های شرکت‌کننده در بازی‌های آسیایی 2022 هنوز نهایی نشده است. این بازی‌ها در 51 ورزشگاه برگزار خواهد شد.

شورای المپیک آسیا پیش‌بینی کرده بازی‌های 2022 یکی از بهترین بازی‌های آسیایی خواهد بود.

راجا راندهیر رئیس کمیته ارزیابی شورای المپیک آسیا در این باره گفت: ما در این دو روز بازدید بسیار مفیدی داشتیم. ما سه سال دیگر زمان داریم و احساس می‌کنیم که آسیا به عنوان قاره رهبر سازماندهی ورزش در سراسر جهان است. شکی نیست که دنیا به آسیا نگاه می‌کند.

حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا نیز اظهار داشت: هیچ شکی نداریم هانگژو بهترین میزبانی را در بازی‌های آسیایی خواهد داشت. قطعا بالاترین سطح استاندارد و بالاترین سطح امادگی را در هانگژو خواهیم دید.

نشست بعدی کمیته ارزیابی شورای المپیک آسیا مارس 2020 برگزار می‌شود. بازی‌های 2022 هانگژو روزهای 10 تا 25 سپتامبر برگزار می‌شود.

شورای المپیک آسیا اوایل امسال خبر از حذف کاراته از بازی‌های آسیایی داده بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید