جشنواره سینماحقیقت به مستندهایی با موضوع کارآفرینی جایزه می‌دهد

مستندسازان کشورمان تا پایان شهریور فرصت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره سینماحقیقت، متقاضی شرکت آثارشان با موضوع کارآفرینی در این رویداد سینمایی شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، از مستندسازان حوزه‌ کارآفرینی و تولید دعوت کرد تا در بخش مسابقه «فیلم‌های مستند کارآفرینی» این رویداد شرکت کنند.

موضوع آثار مورد پذیرش این بخش، فیلم‎های مستند با موضوع کارآفرینی، کسب‌وکارهای بدیع، خرید و فروش اینترنتی، رونق تولید، شکوفایی اقتصاد ملی و... است.

بخش ویژه‌ فیلم‌های مستند کارآفرینی در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار خواهد شد.

زمان و سال تولید آثار مستند ارسالی به این بخش آزاد بوده و در آیین اختتامیه، به ۳ اثر برگزیده هیات داوران، بدون قید زمان فیلم و سال تولید، جوایزی به این شرح اهدا خواهد شد:

جایزه اول: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ صد و پنجاه میلیون ریال

جایزه دوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ صد و بیست میلیون ریال

جایزه سوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ صد میلیون ریال

متقاضیان می‌بایست فرم شرکت در این بخش ویژه‌ جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را تا ۳۱ شهریور ۹۸ به همراه دیگر مدارک لازم، روی وب‌سایت این جشنواره تکمیل کنند.

سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، طی روزهای ۱۸ تا ۲۵ آذر ۱۳۹۸ در شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید