پیروزی یک نیمه‌ای شاگردان ویلموتس مقابل هنگ کنگ

تیم ملی ایران در نیمه نخست با یک گل هنگ کنگ را شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در دومین دیدار از مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه ملی هنگ کنگ به میدان رفتند. این دیدار در نیمه نخست با برتری یک بر صفر ایران خاتمه یافت.

سردار آزمون در دقیقه ۲۴ برای ایران گلزنی کرد.

موقعیت های حساس نیمه اول:

شاگردان ویلموتس از نخستین دقیقه بازی میل خود برای گلزنی را نشان دادند اما در دقیقه ۱۲ جدی‌ترین موقعیت بازی خلق شد. سانتر جهانبخش و ضربه سر آزمون به سمت دروازه، با واکنش سریع و خوب دروازه‌بان هنگ کنگ همراه بود. دومین موقعیت بازی هم به دست آزمون خلق شد اما شوت محکم او از فاصله حدودا ۱۵ متری با فاصله اندک از کنار دروازه عبور کرد.

در دقیقه ۱۹ هنگ کنگ توانست خودنمایی کند. ضد حمله سریع بازیکنان قرمزپوش هنگ کنگ منجر به پاس پشت مدافعان ایران شد که بیراوند در لحظه رسیدن مهاجم این تیم به توپ، توانست توپ را کنترل کند.

گل: در دقیقه ۲۴، سردار آزمون در سومین اقدام خود به گلزنی دروازه هنگ کنگ را با یک شوت گشود. ارسال ناقص رضاییان و شوت نه چندان خوب ابراهیمی در داخل محوطه جریمه به انصاری فرد رسید و او با پاس تک ضرب، آزمون را در موقعیت گلزنی قرار داد و مهاجم تیم ملی گل نخست را وارد دروازه کرد.

در دقیقه ۳۷ ضربه قیچی برگردان کریم انصاری فرد از فاصله کمتر از ده متر به دروازه هنگ کنگ با دیرک افقی دروازه این تیم برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ۴۳، هنگ کنگ حمله خطرناکی را انجام داد که علیرضا بیرانوند از دروازه خارج شد و روی توپ شیرجه زد و توانست دو بار موقعیت هنگ کنگی ها را دفع کند اما در نهایت برای دقایقی مصدوم شد.

این بازی در نیمه نخست با حساب یک بر صفر تمام شد.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، امید ابراهیمی، کریم انصاری‌فرد، محمد حسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، سید مجید حسینی، سردار آزمون و رامین رضاییان.

 

دیدگاه تان را بنویسید