منصوریان تنها بازمانده «عصر آذری»

تغییرات در باشگاه ذوب آهن با برکناری سعید آذری آغاز شد و با جابجایی های دیگر ادامه یافت تا جایی که تنها بازمانده این باشگاه از زمان آذری، علیرضا منصوریان است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در فصلی که تغییرات مدیریتی با سرعت تیم‌های لیگ برتری را تحت تاثیر قرار داده، چراغ این تغییر و تحولات در باشگاه ذوب آهن و با برکناری سعید آذری روشن شد. 

آذری اولین مدیر برکنار شده لیگ برتر در فصل جدید بود و اولین و شاید تنها مدیرعاملی باشد که از یک تیم برکنار و در همان فصل با مدیریت تیم دیگری به چرخه لیگ بازگشت.

تغییرات در ذوب آهن از مدیریت آغاز شد اما جابجایی مدیرعامل، آغاز تغییرات گسترده این باشگاه بود. بعد از آن که مدیرعامل جدید  امور باشگاه را در دست گرفت، اکثر عوامل و کارمندان منتسب به سعید آذری جای خود را به نفرات جدیدی دادند. روز شنبه دامنه تغییرات به تیم‌های پایه، کادر سرپرستی و تیم رسانه‌ای این باشگاه رسید.

بازگشت رسول کربکندی پس از سالها خانه نشینی و دوری از فوتبال به باشگاه و با پُست مدیریت آکادمی در کنار تغییرات دیگر، می‌تواند پیام خاصی برای ذوب‌آهن داشته باشد.

درحال حاضر تنها بازمانده از دوران مدیریت سعید آذری، علیرضا منصوریان و دستیارانش در کادر فنی این تیم هستند. منصوریان پس از برکناری آذری، حاج رسولی‌ها و رشیدی، تنهاتر از همیشه در ذوب آهن است و حتی امکان این وجود دارد که با این روند تغییرات در ذوب آهن، نیمکت سرمربی هم استحکام لازم را نداشته باشد.

برخی گمانه زنی‌ها حکایت از آن دارد که کربکندی یک آلترناتیو برای علیرضا منصوریان است که به همراه مهدی رجب زاده به عنوان دستیار اول، نیمکت سبز پوشان را اشغال نمایند. ملاقات های رجب زاده در روزهای گذشته با برخی از مدیران و مسئولان ذوب آهن باعث ایجاد این حدس و گمان ها شده است. 

در صورتی که تیم ذوب آهن در دو سه هفته آغازین لیگ برتر نتایج خوبی به دست نیاورد، احتمال این تغییرات قوت خواهد گرفت و امکان این که رسول کربکندی ۶۷ ساله پس از ۸ سال خانه نشینی به نیمکت سبزپوشان نزدیک شود وجود دارد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید