رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه سپتامبر اعلام شد

از سوی فدراسیون جهانی جدیدترین رنکینگ جهانی پاراتکواندو اعلام شد که در این رنکینگ هوگوپوشان ایران موفق شدند جایگاه خود را حفظ کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از سوی فدراسیون جهانی جدیدترین رنکینگ جهانی پاراتکواندوکاران در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ اعلام شد.

«مهتاب نبوی» نخستین بانوی پاراتکواندوکار ایران با ۱۱۰ امتیاز همچنان رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K۴۱) را به خود اختصاص داده است.

«سعید صادقیان‌پور» در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۲) با ۲۹۸ امتیاز جایگاه خود در رده نخست را حفظ کرد. «سجاد جوانبخت» در این وزن و کلاس ۴۴ با ۷۰/۲۷ امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

«محمدرضا شعبانی» در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲) با ۹۴/۴۳ در رده پنجم باقی ماند و «مهدی کردلو» دیگر نماینده این وزن با ۱۲/۴۸ در رده هفدهم قرار دارد.

«احمد نریمانی» هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۲) نیز با ۲۴۵/۶۰ امتیاز صدرنشینی را در اختیار دارد. «مهدی بهرامی آذر» در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۳) با ۱۲۴ امتیاز به جایگاه دومی خود تداوم بخشید.

«مهدی پوررهنما» در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴) با ۲۸۱/۱۲ امتیاز صدرنشینی خود در جدول رده بندی را حفظ کرد. «محمود جعفرزاده» نیز با ۶۸/۲۰ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است. «علیرضا بخت» در این وزن نیز در رده چهل و ششم قرار دارد.

«اصغر عزیزی» پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۴) با ۱۹۲/۱۴ امتیاز و یک پله صعود در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد. «حامد حق‌شناس» دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۵۷/۹۲ امتیاز رده چهاردهم را به خود اختصاص داد.

«محسن عبدی» در این وزن نیز با ۹ امتیاز جایگاه چهلم را در اختیار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید