دفاع تمام قد کاپیتان از بیرانوند

کاپیتان تیم پرسپو.لیس می‌گوید دروازه‌بان تیمش حاشیه‌ای در دیدار برابر تراکتور ایجاد نکرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید جلال حسینی درباره شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار کرد:‌ هفته اول لیگ برابر تیم بسیار خوب پارس جنوبی جم بازی کردیم و در نهایت توانستیم سه امتیاز با ارزش را به دست آوریم. ما سه فصل پیاپی نتایج بسیار خوبی گرفتیم و الان هم می‌دانیم انتظارات از تیم بالاست. بنابراین تمام تلاشمان را می‌کنیم که در این فصل هم بهترین‌ نتایج را بگیریم.

او افزود:‌ ما در دیدار با تراکتور، بازی خوبی انجام دادیم و تراکتور هم یک تیم بسیار قدرتمند است اما علی‌رغم بازی خوبی که انجام دادیم، روی یک اشتباه گل خوردیم و نتوانستیم جبران کنیم. می‌دانم شرایطمان بسیار سخت است اما نیاز به فرصت داریم چون کادر فنی جدید به دنبال این است که تفکرات تاکتیکی خود را اجرا کند. تیم‌هایی که چند سال قهرمان می‌شوند، گاهی در یک فصل نمی‌توانند نتایج قبلی خود را تکرار کنند ولی ما نمی‌خواهیم اینگونه باشیم و تلاش می‌کنیم امسال هم مثل فصل قبل نتیجه بگیریم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره حواشی ایجاد شده برای علیرضا بیرانوند و اینکه تراکتوری‌ها خواهان محرومیت این بازیکن شده‌اند گفت: هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد. برخی صحبت‌ها بیهوده مطرح می‌شود. بیرانوند کاری نکرده که او را محروم کنند. ما اگر حرف نمی‌زنیم، این‌گونه نیست که بلد نباشیم خیلی مسائل را مطرح کنیم. کمیته اخلاق و کمیته انضباطی به جای بررسی این‌گونه مسائل، بهتر است کارهایی را که خیلی‌های دیگر انجام می‌دهند و کسی از آن‌ها خبر ندارد بررسی کنند. بیرانوند کاری نکرد که بخواهند عملکرد او را بررسی کنند.

حسینی در  ادامه درباره دیدار بعدی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: صنعت نفت، تیم ریشه‌داری است که امسال نتایج خوبی گرفته است. آنها  از دو بازی، چهار امتیاز به دست آوردند و این موضوع نشان می‌دهد که کار سختی داریم. امیدوارم در روز بازی ما، سیستم‌های فروش الکترونیکی بلیت به درستی کار کند و هواداران ما بتوانند به ورزشگاه‌ بیایند.

وی در پایان درباره حضور محمدحسن انصاری فرد در باشگاه پرسپولیس گفت: آقای انصاری‌فرد از مدیران با تجربه هستند که طی چند روز اخیر تلاش زیادی انجام دادند تا مشکلات باشگاه را حل کنند اما همه می‌دانیم در باشگاه مشکلات زیادی وجود دارد که باید زمان بگذرد تا با مدیریت انصاری‌فرد حل شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید