واکنش محسن خلیلی به حرکت جنجالی بیرانوند

مدیر تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در تبریز همواره با بی مهری و بی احترامی روبرو می شود و عده ای تماشاگرنما آرامش ما را بر هم می زنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن خلیلی با اشاره به شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس گفت: تیم پس از استراحت 3 روزه دور جدید تمریناتش را آغاز کرده و با تمام قوا برای ادامه بازی های لیگ برتر آماده می شود.

وی در خصوص شکست در برابر تراکتور در تبریز تصریح کرد: پرسپولیس در آن دیدار مستحق شکست نبود و با بدشانسی بدون امتیاز به تهران بازگشت. تیم آماده است تا این شکست را با نتایج خوبی که در بازی های بعدی می گیرد، جبران کند.

خلیلی در ادامه در مورد اتفاقات تبریز برای علیرضا بیرانوند به فوتبالی گفت: متاسفانه پرسپولیس همیشه در تبریز با حواشی این چنینی روبرو می شود و عده ای تماشاگر نما آرامش پرسپولیس و پرسپولیسی ها را بر هم می زنند. این موضوع اصلا خوب نیست و باید به این مساله رسیدگی شود. ما شعارهایی در تبریز شنیدیم که اصلا جالب نبود. تبریز شهری از ایران است و همه ما ایرانی و هموطن هم هستیم. امیدوارم یاد بگیریم که باید به هم احترام بگذاریم و همین طور امیدوارم ساز وکاری اندیشیده شود که این مساله یک بار برای همیشه تمام شود. 

وی ادامه داد: در مورد علیرضا بیرانوند هم باید بگویم که او کار خاصی انجام نداد. به هر حال هر کسی آستانه تحملی دارد و در این شرایط بی احترامی چند ده هزار نفری می تواند مساله ساز شود .البته باز هم تاکید می کنم که بیرانوند در تبریز کار خاصی انجام نداد.بهتر است بیشتر از این که به فکر محروم کردن و شکایت از پرسپولیس باشند، برای فرهنگ سازی اقداماتی صورت بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید