محسن هاشمی: مدیریت شهری به منطقه17 توجه دارد

محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران در جریان حضور در منطقه17 و افتتاح سه پروژه شهری بر بکارگیری ظرفیتهای منطقه جهت توسعه تاکید کرد و افزود: مدیریت شهری در همه دورانها به منطقه17توجه داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رییس شورای شهر تهران با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) گفت: باید کمبودهای موجود در کمک به سمن ها و هیئات و کلیه امور فرهنگی جبران شود و حداقل با تعامل و ارتباط بهینه برای فعال کردن ظرفیتها اقدام کرد.

هاشمی با تاکید بر هویت منطقه17گفت: این منطقه دارالشهدا خوانده می شود و همواره مورد توجه مدیریت شهری بوده و توصیه می کنم که علاوه بر اقدامات قبلی، خانواده معظم تکریم شده و خصوصا دیدار منظم با پدران و مادران عزیز شهدا، در برنامه های فرهنگی باشد.

رییس شورای شهر تهران با تاکید بر ارتقای سرانه های خدماتی گفت: ظرفیتهایی همچون محور نیلوفری در این منطقه قرار دارد که با فعال کردن آنها می توان بخش زیادی از سرانه های مورد نیاز را تامین کرد

محمودکلهری شهردار منطقه17 در جریان حضور رییس شورای شهر تهران در منطقه از شتاب دهی به فرایند توسعه منطقه خبر داد و افزود: با جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی و فعال کردن ظرفیتهای شهرداری برای بالفعل نمودن پتانسیل اجرایی و فرهنگی در محلات اقدام کردیم و به زودی نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

کلهری خطاب به مهندس هاشمی گفت: در تلاشیم تا با احداث فضای سبز در جهت تامین سرانه موردنیاز شهروندان اقدام‌موثر انجام دهیم که نخستین گام با اجرای توافق و هم افزایی با اداره کل اوقاف استان تهران ،بوستانی به مساحت1700متر مربع در مجاورت آستان مقدس حضرت امام زاده حسن(ع) را برداشته ایم.

گفتنی ست در نشست مقدماتی آیین افتتاح سه پروژه شهری در منطقه17 ، مهندس محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر تهران، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر ، حجج الاسلام مطلبی و مقدم، محمودکلهری شهردار منطقه17 و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید